DOLAR 8,4396
EURO 10,0747
ALTIN 492,32
BIST 1.393
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 35°C
Sıcak
İstanbul
35°C
Sıcak
Pts 36°C
Sal 37°C
Çar 36°C
Per 37°C

E-Posta Pazarlamasında Geçerli 10 Altın Kural

E-Posta Pazarlamasında Geçerli 10 Altın Kural
24.11.2020 - 13: 44: 20
A+
A-
Abone Ol 

E-Posta Pazarlamasında Geçerli 10 Altın Kural 

E posta reklamcılığı yapmak alıcıyı bazen çileden çıkartabilir bu yüzden size vereceğimiz E-posta Pazarlamasında Geçerli 10 Altın Kuralı dikkate almanızda fayda var.

  1. Beklemeyenlere E-Posta Göndermeyin.

Bir e-posta pazarlama kampanyası hazırlamadan önce kendinize sormanız gereken ilk soru ‘Alıcı gerçekten benim e-postamı mı bekliyor ve almakla ilgilenecekler mi?’ Amaç, kafiye veya sebep olmadan rastgele e-posta göndermek değil, ürünleriniz veya hizmetlerinizle ilgilenenlere odaklanmaktır. Veri toplama işlemlerinizi, özellikle de bir müşteri adayı oluşturma ajansı tarafından gerçekleştirilebilecekleri izleyin ve size ihtiyacınız olan müşteri adaylarının kalitesini sağladıklarından emin olun.

  1. Veritabanınızı Temiz Ve Düzenli Tutun.

Veritabanı, e-posta pazarlama kampanyanızın temel taşıdır, bu nedenle elinizden geldiğince ona özen gösterin. Birisi artık e-postalarınızı almak istemiyorsa, onları veri tabanınızda tutmanın bir anlamı yoktur (1 numaralı kuralı unutmayın), bu yüzden devre dışı bırakmayı onlar için karmaşık hale getirmeyin. E-postalarınızın üst kısmına oldukça görünür bir abonelikten çıkma bağlantısı ekleyin ve bunu spam olarak bildiren alıcıları kaldırın.

  1. Kullanıcılarınıza Yalnızca E-Posta Adresleri Olarak Değil, Müşteri Olarak Davranın.

Müşterilerinizle ne tür bir ilişki kurmak ve sürdürmek istediğinizi düşünün ve onlarla e-posta yoluyla iletişim kurarken uygun üslubu seçin. İlişkinizi daha yakın hissettirmek için e-postalarınızı kişiselleştirin ve kullanıcılarınızın size anlatmaya çalıştığı şeyi ‘dinleyin’.

  1. Kendinizi Daima Açıkça Tanımlayın.

Gönderenin adı, logosu, resimleri, bağlantıları veya başka herhangi bir unsur olsun, müşterinin sizi ilk bakışta tanıyabilmesi gerekir. Kendinizi açıkça tanımlamak, onlarla bir güven ilişkisi kurmanıza ve dolayısıyla size olan bağlılıklarını artırmanıza yardımcı olacaktır. Sadece bu değil, e-postalarınız da açıkça tanımlanırsa hedeflerine ulaşma olasılığı daha yüksektir.

  1. Kampanyalarınızın Sonuçlarını Sürekli İzleyin.

Veritabanları sürekli olarak gelişmektedir, bu nedenle değişiklikleri hızlı bir şekilde belirlemeniz ve stratejinizi buna göre uyarlamanız gerekir. E-posta gönderme platformları tarafından sağlanan istatistikleri analiz etmek ve anlamak, kullanıcılarınızın ihtiyaçlarına uyum sağlamanıza ve e-posta pazarlama faaliyetlerinizin etkin kalmasını sağlamanıza olanak tanır.

  1. Veritabanınızın Davranışını Analiz Edin Ve Stratejinizi Uyarlayın.

İlk görev, hedef kitlenizi bölümlere ayırmayı içerir: veritabanınızı aynı satın alma alışkanlıklarına sahip ve markanız hakkında benzer bir algıya sahip homojen gruplara ayırmak için müşterileriniz hakkında sahip olduğunuz tüm verileri kullanın. Toplu e-posta gönderme günleri geride kaldı; Artık her şey yaklaşımınızı her bir segmente uyarlamak ve kampanyalarınızı kişiselleştirmekle ilgili. Kampanyalarınızın alıcılarını daha iyi anlamanıza yardımcı olmak için A / B testi yapmak da iyi bir fikirdir.

  1. E-Postanızın Tasarımına Dikkat Edin.

Mesajınızı pekiştirmek ve güven duygusu yaratmak için görsel kimlik çok önemlidir. Mesajlarınızdaki sıcak noktaları belirleyin ve ‘harekete geçirici mesajlarınızı’ ve alıcının bu alanlarda tıklamasını istediğiniz tüm düğmeleri ve bağlantıları bulun. Bunu söyledikten sonra, mesajınızın düzeni çok önemli olduğu için html’yi de ihmal etmeyin. E-postanızı tüm farklı e-posta istemcilerinde, web posta sağlayıcılarında ve mobil cihazlarda kontrol ederek tüm alıcıların mesajınızı doğru şekilde görüntüleyebilmesini sağlayın. Ayrıca, e-postanızı spam olarak işaretlemesini önlemek için HTML kodunu optimize etmelisiniz. E-postalarınızın spam olarak işaretlenmesini önlemenin bir başka iyi yolu da resimler ve metin arasında iyi bir denge sağlamaktır, çünkü resimler etkinleştirilmedikçe yalnızca resim içeren e-postalar görüntülenemez ve yalnızca metin içeren e-postalar sıkıcıdır.

  1. Yenilik Yapın, Şaşırtın Ve Sıkmamaya Çalışın.

Açılış ve tıklama oranlarınızın düştüğünü fark ederseniz, bunun nedeni büyük olasılıkla alıcılarınızın sıkılması veya mesajlarınızı hayal kırıklığına uğratmasıdır. Kullanıcının dikkatini çekebilmeli ve dikkatini verebilmelisiniz ve bunun sırrı onları şaşırtmaktır. Kullanıcı üzerinde mümkün olan en büyük etkiyi elde etmek için, konu, e-postanın tasarımı, gönderme zamanı, e-posta türü ve teklif dahil olmak üzere e-postalarınızın hemen hemen her yönünü deneyebilirsiniz ve denemelisiniz. Eğer argümanınızı sürekli olarak aynı şekilde yapılandırırsanız, ne kadar iyi olursa olsun, etkisini yitirir. Örneğin, X şirketi yanlışlıkla% 15 indirimli günün teklifi yerine 16. gün konu satırını içeren bir e-posta gönderdiğinde, önemli ölçüde daha yüksek açılış oranları gözlemledi, konu çok daha az çekici olmasına rağmen. Bu durumda, alıcılar e-postayı sırf farklı olduğu için tamamen meraktan açıyorlardı.

  1. Mobil Düşünün.

İnternet kullanım alışkanlıkları sürekli değişiyor. E-posta pazarlamasını giderek daha karmaşık hale getiren bir değişiklik olan tek ortam tüketiminden (tüm hayatınız boyunca sahip olduğunuz bilgisayar!) Çoklu ortam tüketimine (PC, cep telefonu, tablet, smartTV, uygulamalar vb.) Doğru ilerliyoruz. . Alıcılarınızın en az% 30’u e-postanızı cep telefonlarında açacağından, iletişimleriniz bu yeni duruma adapte edilmelidir. Sonuç olarak, alıcılarınızın% 100’ünün görüntüleyebilmesini istiyorsanız, basit bir HTML göndermek artık yeterli değildir. Duyarlı e-posta tasarımı, mesajınızı her alıcının onu açmak için kullandığı ortama uyacak şekilde uyarlamanıza yardımcı olabilir.

  1. Güvenilir Ve Profesyonel Bir Teknolojik Ortakla Çalışın.

E-posta pazarlama sağlayıcınızın işi hiçbir şekilde e-posta göndermenize yardımcı olmakla sınırlı değildir; ayrıca sizi bilgilendirmeli ve e-posta pazarlama stratejinizi geliştirmek için tavsiyelerde bulunmalıdır. Ayrıca, kullandığınız e-posta pazarlama platformunun, gönderdiğiniz e-postalar üzerinde doğrudan bir etkiye sahip olacak tüm iyi teknik uygulama yönergelerine (geri bildirim döngüsü anlaşmaları, otomatik sabit geri dönme tespiti ve temizleme, e-postaların teknik tanımlaması vb.) Uyduğundan emin olmalısınız. E-posta pazarlama operasyonlarınızda başarıya ulaşmak, uzun ve devam eden bir süreçtir ve ihtiyaç duyduğunuz her türlü yardımı ve yönü sağlaması gereken sağlayıcınızla yakın işbirliğinin sonucudur.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.