Pat McGrath Labs ve Spotify arasında büyük bir anlaşma gerçekleşti. Lüks güzellik markası Pat McGrath Labs, kozmetik ürünlerini dijital bir müzik platformu üzerinden satışa sunarak bir ilke imza attı.
Pat McGrath Labs ve Spotify arasında bir anlaşma gerçekleşti. Ve gerçekleşen bu anlaşma ile bir ilke de imza atılmış oldu. Pat McGrath Labs, güzellik ürünlerini Spotify üzerinden satışa sunmak üzere pop sanatçısı Maggie Lindemann ile işbirliği yaptı.
Güzellik markası Pat McGrath Labs, Spotify ve Spotify’ın ticari ortağı Merchbar ile olan işbirliğiyle, müzikseverlerin makyaj ürünlerini dijital bir müzik platformu üzerinden satın almalarını sağlayacak sektörün ilk e-ticaret girişimine liderlik edeceğini duyurdu. Pat McGrath Labs’ın ayrıcalıklı ürünlerine, Maggie Lindemann’ın Spotify’daki sayfası üzerinden erişmek mümkün.
“So Obsessed” kampanyası, Pat McGrath Labs ürünlerinin özel serisini içeren bir videoya da imza atan, uluslararası makyaj sanatçısı Pat McGrath ile ünü her geçen gün artan pop sanatçısı Maggie Lindemann’ın işbirliğine dayanıyor. “So Obsessed” kampanyası ile Maggie Lindemann hayranları, Merchbar entegrasyonu sayesinde, sanatçının Spotify sayfası üzerinden bu ürünleri anında satın alabiliyor. Kampanyanın lansmanı ile birlikte Maggie, 17 Kasım 2017 tarihi itibariyle Spotify üzerinden ulaşılabilecek olan “Obsessed” adlı yeni single çalışmasını da ilk kez dinleyenleri ile buluşturacak.
Bu işbirliği, güzellik endüstrisi için yenilikçi bir pazarlama yönteminin başlangıcını temsil ederken sanatçılar için de yeni bir gelir kaynağı yaratıyor. Müzikseverler, Pat McGrath Labs’ın en yeni ürünlerini dijital müzik platformunun iş ortağı Merchbar aracılığıyla satın alabilecekler – Merchbar halihazırda, poster ve turne tişörtleri gibi hayranların sanatçılar ile ilgili geleneksel ticari ürünleri satın almalarını sağlıyor.
Pat McGrath Labs ve Spotify arasında anlaşma gerçekleşti!
Vogue’un güzellik endüstrisindeki en etkili kadınlar arasında saydığı ve ünlülerin de makyaj sanatçısı olan McGrath, “Güzellik, moda ve müzik 1960’lardan beri doğaları gereği birbiri ile bağlantılı ilerliyor” dedi.
“Hayranların anlık sihirli bir tatmin yaşamak istedikleri günümüz dijital dünyasında yani makyajın da dijital çağında, ben onlara her zaman en çok etkileşim halinde oldukları yerlerde ulaşmak istiyorum. Tam da bu yüzden Spotify ile olan bu işbirliği çok önemli çünkü böylece müzik ve güzellik, daha önce hiç yapılmamış bir şekilde tamamen yeni bir yöntemle bir araya geliyor” diyen McGrath şöyle devam ediyor: “Bu tür bir işbirliğinin hayata geçmesinden büyük heyecan duyuyorum”.
“Pat McGrath Labs ile birlikte “Obsessed” adlı yeni single çalışmamı müzikseverlere sunmak benim için büyük bir onur” diyen pop sanatçısı Maggie Lindemann ise şöyle devam ediyor: “Pat sadece bir moda ikonu değil aynı zamanda harika bir insan ve mükemmel bir arkadaş”. Maggie’nin menajeri Gerald Tennison ise “Maggie ve ben her zaman taşları yerinden oynatacak yeni ve yaratıcı yöntemler arıyoruz, o nedenle Pat bu fırsatı bize sunduğunda hiç düşünmeden dahil olduk” dedi.
McGrath Labs ile Maggie Lindemann’ın Spotify üzerinden gerçekleştirdikleri lansman, genç ve dijital müzik hayranlarının güzellik ürünlerini yenilikçi bir platform aracılığı ile satın alabilecekleri şimdiye kadar görülmemiş bir fırsata işaret ediyor.
Jordan Gremli: Spotify, bir ilke daha imza attı
Spotify Sanatçı ve Fan İlişkileri Geliştirme Direktörü Jordan Gremli, “Maggie Lindemann, Spotify’da dünyanın her yerinden her ay 7 milyonu aşkın dinlenme oranlarıyla gerçekten heyecan yaratan genç bir sanatçı. Güzellik ürünlerinin böylesi yeni bir yöntemle sunulmasını sağlayan Pat McGrath ile olan bu işbirliğiyle Maggie, hayranlarının halihazırda onun müzikleri ile eğlendiği Spotify’da onlarla doğrudan iletişim kurabilecek. Bir ilke imza atarak Spotify’ı her iki tarafın da yeni ürünlerini sevenlerine ulaştıran tek platform haline getirmek üzere Maggie ve Pat ile bu tür bir işbirliği yapmaktan büyük heyecan duyuyoruz” dedi.
Spotify, sanatçıların ticari ürünlerini dijital müzik platformunda sunmak üzere Merchbar ile olan işbirliğini 2016 yılında duyurmuştu. Menchbar’ın sanatçıların ticari ürünlerini sevenlerine sunan yenilikçiliği ile Spotify’ın 140 milyon tutkulu müzikseveri bir araya gelince, Menchbar’ın gelişmiş platformu sanatçılar ve hayranları arasında var olan sihri yakaladı.
Menchbar Kurucusu ve CEO’su Edward Aten, “Spotify ile birlikte, sanatçıların kendi ticari ürünlerinin online erişimini artırmak ve hayranların sevdikleri sanatçılara ilişkin yeni ürünleri keşfetmelerini ve almalarını sağlamak üzere çok büyük yepyeni bir platform yaratıyoruz” dedi.
Pat McGrath Labs’ın özel ürünleri Maggie Lindemann’ın Spotify sayfası üzerinden 22 USD ve gönderim bedeli ile dünyanın her yerinden erişilebilir durumda.