Dijital ortamda bilgilerimizin yüzde 42’si herkese açık!
Dijital ortamda kişiler artık tüm bilgilerini rahatlıkla paylaşıyor. Türkiye’de kişiler dijital ortamda bilgilerinin yüzde 42’sini tüm herkesin göreceği şekilde paylaşıyor. …
Dijital ortamda kişiler artık tüm bilgilerini rahatlıkla paylaşıyor. Türkiye’de kişiler dijital ortamda bilgilerinin yüzde 42’sini tüm herkesin göreceği şekilde paylaşıyor. …
KPMG’nin 24 farklı ülkede yaptığı araştırma, insanların online alışveriş konusunda hala tedirgin olduğunu gösterdi. 7 bin kişiyle yapılan araştırma, katılımcıların …
BimSA'nın geliştirdiği yeni çevrim içi kurumsal satın alma platformu Pratis, artık gayrimenkul satışı hizmeti de veriyor.BimSA, bundan böyle Pratis kurumsal …
Online alışveriş tarafından bakıldığında akıllı telefonların payı her geçen gün artmaya devam ediyor. Adobe’nin açıkladığı rakamlar da bunu destekliyor. 2015 …
Dünyada yükselişte olan uluslararası online ticareti Türkiye’de yaygınlaştırmak amacıyla ‘Ben Kazanıyorum, Türkiye Kazanıyor’ kampanyasını başlatan ödeme sistemleri sektörünün ve e-ticaretin …
Logo Yazılım ve E-Çözüm iş birliğiyle birlikte, şirketler e-ticaret ve online tahsilat yaparken zorlanmayacakları gibi bu konudaki geniş çözümlerden de …
Oyunculara müjde! Artık aynı oyunu farklı platformlarda oynayanlar ayrı kredi satın almak zorunda kalmayacak. Oyun dünyasında şu sıralarda, eğer aynı …
3 ayda bir çıkacak yayın “karmaşık dünyada soluklanmak için bir yer” olarak tanımlanıyor. Britanya’dan yayın yapan derginin ilk sayısı okuyucularla …