Yazılım 22 ŞUBAT 2010 / 09:55

Yeni ekonominin değişen kuralları masaya yatırılacak

Kriz sonrasında değişen ekonomik parametrelerin getirdiği yenilikler Antalya'daki etkinlikte ele alınacak.

Kriz sonrasında değişen ekonomik parametrelerin getirdiği yenilikler Antalya'daki etkinlikte ele alınacak.


Kriz sonrası uzun süredir alıştığımız bazı ekonomik parametreler değişim geçiriyor. Müşterilerin öncelikleri değişiyor, rakipler yeni iş modelleriyle pazara çıkıyor, fiyat duyarlılığı artarken beklentiler yükseliyor. Bu değişikliklere uyum sağlayamayanlar önümüzdeki dönemde oldukça zor günler geçireceğe benziyor.

Kazanan hepsini alacak!

24 Şubat'ta Antalya Dedeman Otel'de yapılacak seminer, özellikle hizmet sektörü firmalarının kazananlar arasında olmak için ne yapmaları gerektiğine ışık tutacak.

En değerli sermayesi çalışanları olan firmalar için, bu kaynağı verimli yönetmenin ve müşteri memnuniyetini artırmanın sırları ortaya çıkarılacak. Teknolojiden nasıl yararlanabilecekleri, sanıldığından çok daha düşük maliyetli çözümlerle tahminlerinden yüksek getiriler elde edebilmenin yolları paylaşılacak. Dynamics'in müşterilerle gerçekleştirdiği örnek projelerden bahsedilecek. Ayrıca Fine Hotel - Rixos Grup Bilgi İşlem Direktörü Sn. Timuçin Diş değerli tecrübelerini katılımcılarla paylaşacak.

24 Şubat 2010 tarihinde Antalya Dedeman Otel'de gerçekleştirilecek seminere kayıt yaptırmak için tıklayın.

Toplantı Programı:

13:15 - 13:30 Kayıt13:30 - 14:00 Kriz Sonrası Değişen Gerçekler ve Teknolojinin Rekabete Getirdiği Açılımlar Berkhan Esmer, Microsoft14:00 - 14:45 Proje Yönetimi, Kaynak Kullanımı ve Proje Karlılığını Takip İçin Araçlar ve Örnekler Kaan Altunterim, Pargesoft14:45 - 15:15 Örnek Müşteri Hikayeleri (Management Centre Turkiye, Group 4 Securicor, Adecco, Gfk) Kaan Altunterim, Pargesoft15:15 - 15:30 Ara15:30 - 16:15 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Artan Önemi Murat Sıcakkanlı, Protel16:15 - 16:45 Fine Hotel - Rixos Grubu Müşteri İlişkileri Uygulamaları Timuçin Diş, Fine Hotel-Rixos Grup16:45 - 17:00 Soru ve Cevap