Yazılım 28 OCAK 2011 / 14:05

Online tüketicilere müjde: Etkileşimli 3D dönemi ile artık ürünlere dokunabilmek mümkün

Dassault Systèmes 3DVIA yazılımı ile online alışverişlerde yeni bir sayfa açıyor. Online alışverişte tüketicilerin büyük bir kısmı ürünlere dokunamamaktan şikayet ediyor. Dassault Systèmes ise sunduğu yeni 3DVIA yazılımı ile kadife ve deri gibi materyallerin hissedilmesini sağlayarak bu sorunu ortadan kaldırıyor ve tüketicilere bu anlamda bir kolaylık sunuyor. 3D etkileşimli alışveriş deneyimi sunan yazılım sayesinde tüketiciler beğendikleri ürünün nasıl göründüğüne bakabiliyor ve ürünü dokunarak algılayabiliyor.



3DVIA, online alışverişlerde karar verme sürecini kolaylaştırıyor



Kadife ve deri gibi dokusu zor anlaşılan materyallerin online alışveriş yapılırken hissedilmesini sağlayan 3DVIA, özellikle kadınların gerçek hayatta alışveriş yaparken karar verme aşamalarını online alanda da yönetebiliyor. Geliştirdiği animasyonlar ile sanal ortamda beğendiğiniz çantanın fermuarını açarak içine sanal objeler yerleştirmenizi, sanal mankenin üzerinde denemenizi ve ürünü her açıdan görebilmenizi sağlayan 3DVIA, ürünü inceleyip nasıl göründüğünü anlamanızı sağlıyor. Bu da online alışveriş tutkunlarının beğendikleri ürünü sadece gözlerinde canlandırmasını değil aynı zamanda ürünü hissetmesine de imkan veriyor.



Uygulamanın yaygınlaşması adına lüks markalarla işbirliği yapan Dassault Systèmes önümüzdeki dönemde ise bu gerçekçi 3D deneyimin bir parçası olması için Givenchy ile birlikte çalışmaya başlayacak.