Yazılım 30 TEMMUZ 2012 / 08:14

Çağrı merkezleri gerçek zamanlı yazılımlarla gelişiyor

Sentim'in oluşturduğu süreç analiz ve yönetim sistemi (SAYS) ile çağrı merkezinde açılan kayıt sahadaki personele eş zamanlı olarak aktarılabiliyor.



Çağrı merkezleri hızla çoğalırken, bu merkezlerin hizmet kalitesinin önemi de artıyor. Günümüz ekonomisinin rekabet ortamında markaların ve firmaların müşteriye verdiği hizmet kalitesi büyük önem taşıyor. Özellikle müşterilerin yaşadığı sorunlarda firmaların sorunu çözme ve süreci yönetme yeteneği müşteri memnuniyetini büyük oranda etkiliyor.

Sentim Bilişim'in yarattığı süreç analiz ve yönetim sistemi (SAYS) ile eş zamanlı çalışma imkanı çağrı merkezlerine getiriliyor. Yapılan açıklamaya göre, sistem sayesinde iş süreci hızlanıyor ve hizmet kalitesi artıyor. Ayrıca yöneticilere de geniş takip ve analiz imkanı sunuluyor.

Şirketin verdiği bilgilere göre, sistemin sunduğu en büyük avantaj çağrı merkezine bildirilen şikayetin sorunu çözecek birime anında, aracısız hatta mobil olarak bildirme imkanı sunması. Sistem oluşturulan akıllı algoritmalar sayesinde yöneticilere süreci gerçek zamanlı olarak takip ve raporlama imkanı da veriyor.

Ayrıca yöneticiler, hangi bölgelerde hangi tür arızaların oluştuğunu kaç kişilik saha personelinin sahada ne kadar sorun giderebildiği gibi kritik bilgilere de sahip olabiliyor. Sistem aynı zamanda bulut sistem üzerinden de hizmet verilebiliyor.

Sistem, EDAŞ, Uludağ Elektrik Dağıtım ve Çamlıbel Elektrik Dağıtım'da kullanılıyor.
YORUMLAR
demir 20 HAZİRAN 2014 / 10:05 0 0
Merhaba, urun hakkinda bilgi bulamiyorum, benzer urunlere ihtiyacimiz var almanyada