Yazılım 18 NİSAN 2012 / 09:45

Avea ve İş Bankası’ndan çalışanların hayatını kolaylaştıran uygulama

Avea, İş Bankası için oluşturulan Gelişmiş Yönlendirme Hizmeti ile verimliliği artırırken, iletişim maliyetlerini de düşürmeyi hedefliyor. Proje kapsamında çalışanlar yurtdışında da masalarında çalışıyormuş gibi gelen aramalarına yanıt verebilecekken, ofis dışında istedikleri yerden çalışma özgürlüğüne de kavuşmuş olacaklar. 



Avea, İş Bankası ile imzaladığı iş birliği kapsamında, ilk aşamada 2 bin banka çalışanının hayatını kolaylaştıracak yeni bir projeyi daha hayata geçirdi. Proje kapsamında İş Bankası çalışanları, ihtiyaç duymaları halinde masa telefonlarına gelen çağrıları cep telefonlarından karşılayarak, zaman ve mekandan bağımsız çalışma imkanına da sahip oldu. Çalışma kapsamında, bir santralin tüm özelliklerine sahip, ekstra bir santral yatırımına ihtiyaç duymayan Avea Gelişmiş Yönlendirme Hizmeti ile, İş Bankası hem tasarruf edecek hem de çalışanlarının verimliliğini arttıracak. Hizmet kapsamında, İş Bankası çalışanları tüm çağrılarını cihazdan bağımsız olarak yönetebilecekleri gibi çağrı sırasında masa telefonundan cep telefonuna ya da cep telefonundan masa telefonuna çağrıyı kesilmeden aktarabilecekler.

Konuyla ilgili konuşan İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Hakan Aran, uygulamanın çalışanların iş verimliliğinin artacağından dolayı çok sevinçli olduklarını dile getirdi. Aran, İş Bankası’nın bu uygulama ile müşteriye en yakın banka olma stratejisine bir adım daha yaklaştığını belirterek, IP altyapısını mobil teknoloji ile birleştirdiklerinin altını çizdi.

Çalışanlar istedikleri yerden çalışabilecekler

Konuya değinen Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin, gelişen teknolojilerin sadece bireysel değil, kurumsal müşterilerin de hayatına önemli bir katkı sağlayacağını söyledi. Bu kapsamda hayata geçirilen yeni sistemin, İş Bankası çalışanlarının ulaşılabilirliliğini artırarak, daha efektif bir çalışma ortamı yaratacağına inandıklarını vurguladı.

Şahin, sorular üzerine çalışanların yurtdışındayken de gelen aramalara yanıt verebileceklerinin altını çizdi. Şahin, bu uygulama ile doğru stratejiler geliştirilerek çalışanların iş dışında evden ve istedikleri yerden çalışma özgürlüğüne de kavuşacaklarını kaydetti. Coşkun Şahin, bankacılık dışında uygulamanın, tüketici elektroniği, otomotiv, perakende ve medyada sektörlerinde ciddi verimlilik sağlayacağını söyledi.