Yaşam Tarzı 31 MAYIS 2012 / 12:03

Penti'nin vitrini mankenlerle tüketicileri yakınlaştırdı

İstiklal caddesinde interaktif vitrinleri kullanın

Penti, İstiklal Caddesi’ndeki mağazasında hayata geçirdiği uygulamayla vitrini ekran gibi kullanarak "sanal catwalk" üzerinden bir sunum gerçekleştirdi.

Mavi Jeans'in Nisan ayında Kinect uygulamasıyla vitrinini interaktif hale getirmesinin ardından, bu uygulamaya yeni bir boyut geldi. Penti'nin hayata geçirdiği uygulamada, kurgulanan mekanizma sayesinde mağaza önündeki tüketici de el sallayarak sunumu hareketlendirebiliyor. Birbirinden bağımsız çok sayıda kişinin mağazanın vitrinine el salladığı ya da meraklı gözlerle takip ettiği gözlemlenen uygulamada çok değişik kareler ve enstantaneler de göze çarpıyor.

Uygulama hakkında konuşan Penti Pazarlama Direktörü Ayşen Uz, uygulamayla birlikte mağaza içi operasyonel hizmet yükünü arttırmadan ürün sunumunu daha etkin şekilde yaptıklarını ifade etti. Uz, bu sayede ürün sunumlarını mağaza dışına etkileşim alanı ve sayısı çok daha yoğun olan bir platforma taşıdıklarını belirtti. Televizyon ve internet mecralarında reklam filmi döndürme mantığı ile mağaza vitrinini bir ekranmış gibi kullanıp, çok yakınımızda hemen satışa dönüşebilecek mesafede olan müşterilere anında ulaşabildiklerini söyleyen Uz, ekstra mecra parası vermediklerinin altını çizdi.

Uz, vitrin önünde duran insanların sahne gösterisi izlercesine ürün sunumlarını izlediklerini belirtirken, bu durumun cadde trafiğini bile eklediğini sözlerine ekledi.
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun