Yaşam Tarzı 16 AĞUSTOS 2011 / 12:54

Oyun endüstrisi, ICT Summit Eurasia – Bilişim Zirvesi ’11’de yeniden tanımlanıyor

Bilişim Zirvesi ’11’de oyun yeniden tanımlanıyor

Bilişim pazarının itici güçlerinden biri olan ve pazarlama dünyasına yepyeni bir mecra kazandıran oyun endüstrisi, ICT Summit Eurasia - Bilişim Zirvesi ’11 kapsamında, 4 – 5 Ekim 2011’de İstanbul Kongre Merkezi’nde, “Sınırsız Oyun Konferansı” kapsamında ele alınacak.



Dijital oyun sektörü ve ekosistemi, e-kullanıcıların yoğun talebi dolayısıyla hızlı bir büyüme grafiği çiziyor. Gartner verilerine göre geçtiğimiz yıl 67 milyar dolar olarak gerçekleşen ciro, bu yıl yaklaşık yüzde 10 artışla 74 milyar dolara ulaşırken, rakamın 2015 yılında da 112 milyar doları aşacağı tahmin ediliyor.

Gerek bilgisayar, gerek mobil, gerekse konsol oyunlarını tüketicisine ulaşmak için birer mecra olarak benimseyen pazarlama sektörü de oyun endüstrisinin gelişimine etki ediyor. Tüm bu gelişmeler ve geleceğe ilişkin öngörüler, ICT Summit Eurasia – Bilişim Zirvesi ’11 kapsamında gerçekleştirilecek “Sınırsız Oyun Konferansı”nda masaya yatırılacak.

Oyun endüstrisinde yeni kazanç kalemleri konuşulacak

Oyun sektörünün gelişme gösteren bir endüstri olarak ele alınacağı Sınırsız Oyun Konferansı, pazarın gösterdiği gelişimi ve bu gelişimin doğurduğu yeni iş fırsatlarını gözler önüne serecek. Oyun geliştirme sanatının inceliklerinin, sektörün öncü şirketlerinin yöneticileri tarafından bizzat anlatılacağı konferansta oyunlar, bir pazarlama ve eğitim platformu olarak da değerlendirilecek.

Tanınmış oyun üreticisi şirketlerin yöneticileri, konferans kapsamındaki “Hangi platformda nasıl para kazanılır?” başlıklı panelde kürsüye çıkacak ve hem oyun geliştiriciler, hem de pazarlama profesyonelleri için önemli ipuçları paylaşacaklar.