Yaşam Tarzı 03 NİSAN 2012 / 17:39

Mavi Jeans'ten 'interaktif vitrin'

Geçtiğimiz yıl İstinyePark ve Beyoğlu mağazalarında “Mavi Tweetwall” adlı bir kampanya ile kullanıcılarının yeni yıl mesajlarını mağazalara kurulan ekranlarda yayınlayan Mavi Jeans, bu yıl da Microsoft Kinect destekli yeni bir uygulama başlattı. 



Kinect teknolojisi her alanda etkisini artırırken reklam ajansları da bu teknolojiyi kullanarak enteresan kampanya ve uygulamalar hazırlıyorlar. Bunun son örneği İstinyePark’taki Mavi Jeans mağazasında görmek mümkün.

Kullanıcıların mağaza vitrinine yerleştirilen interaktif ekranın karşısına geçerek ellerini hareket ettirerek markanın 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyon ürünlerini arasında gezmeye olanak sağlayan uygulama, aynı zamanda müşterilere koleksiyonu gezerken hediye kazanma şansını tanıyor.