Yaşam Tarzı 05 MAYIS 2009 / 11:13

Kayserigaz CRM projesi tamamlandı

Kayserigaz, Elsys danışmanlığında, SAP çözümü kullanılarak yapılan projeyle müşteri ilişkileri yönetimi alanında teknoloji yatırımını tamamladı.

Kayserigaz, Elsys danışmanlığında, SAP çözümü kullanılarak yapılan projeyle müşteri ilişkileri yönetimi alanında teknoloji yatırımını tamamladı.


Proje kapsamında CRM içerisinde, takip edilen tüm iş süreçlerinde gelen, giden telefon aramaları, hat talebi, fırsat ve tekliflendirme süreçleri, şikayet ve talep, gerçekleştirilen kampanyaların takiplerinin geliştirilen özel çözüm doğrultusunda bina ve tüketim noktası bazında dahi takibi sağlandı. Sağlanan bu takip Coğrafi Bilgi Sistemi ile bütünleştirildi ve eş zamanlı olarak gerçekleştirilen tüm bu iş süreçlerinin GIS üzerinde de takip edilebilmesi sağlandı. BCM uygulamasının sunduğu teknolojik altyapıyla Kayserigaz, e-posta ve telefon iletişim kanallarının tek platformda yönetilmesini de sağlamış oldu. Bu kapsama, SMS ile müşterilere farklı alanlarda mesaj gönderme ve chat gibi etkin iletişim kanallarının da dahil edilmesi planlanıyor.