Yaşam Tarzı 02 OCAK 2013 / 17:42

Dijital çağda gazeteler okuyucunun ilgisini üzerine çekebilir mi?

"Gazeteler ölüyor" diyorlar, dijital çağda okuyucunun ilgisini yeterince üzerlerine çekemediğinden yakınıyorlar. Acaba gerçekten de böyle mi? Haberdeki video, bu konuya bakışınızı farklı bir noktaya taşıyabilir. 



Videoda yer alan reklamın çekimi için Belçika'nın üç önemli simasını, Telenet'ten Sigrid Van Den Houte, BNP Paribas'tan Walter Torfs ve Coca Cola'dan Yves de Voeght'i arabayla bir gezintiye çıkarmışlar ve ellerine bir gazete tutuşturmuşlar.

Daha sonra yol boyunca farklı şekillerde dikkatlerini dağıtmaya çalışmışlar. Sonucu beraberce izleyelim:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yyj4HlKZx1Y[/youtube]

Belçika gazetelerinin ortak platformu Newspaperswork (Gazeteler İşe Yarar) için Duval Guillaume Modem ajansı tarafından hazırlanan bu reklam, önemli mesajlar içeriyor.

Ancak, bu dijitalleşme ortamında unutulmaması gereken şey, gazetede "yazılı" şeyin, dikkate değer "haber ve yorum" olması.