Yaşam Tarzı 02 OCAK 2013 / 17:42

Dijital çağda gazeteler okuyucunun ilgisini üzerine çekebilir mi?

"Gazeteler ölüyor" diyorlar, dijital çağda okuyucunun ilgisini yeterince üzerlerine çekemediğinden yakınıyorlar. Acaba gerçekten de böyle mi? Haberdeki video, bu konuya bakışınızı farklı bir noktaya taşıyabilir. 



Videoda yer alan reklamın çekimi için Belçika'nın üç önemli simasını, Telenet'ten Sigrid Van Den Houte, BNP Paribas'tan Walter Torfs ve Coca Cola'dan Yves de Voeght'i arabayla bir gezintiye çıkarmışlar ve ellerine bir gazete tutuşturmuşlar.

Daha sonra yol boyunca farklı şekillerde dikkatlerini dağıtmaya çalışmışlar. Sonucu beraberce izleyelim:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yyj4HlKZx1Y[/youtube]

Belçika gazetelerinin ortak platformu Newspaperswork (Gazeteler İşe Yarar) için Duval Guillaume Modem ajansı tarafından hazırlanan bu reklam, önemli mesajlar içeriyor.

Ancak, bu dijitalleşme ortamında unutulmaması gereken şey, gazetede "yazılı" şeyin, dikkate değer "haber ve yorum" olması.
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun