Yaşam Tarzı 19 AĞUSTOS 2014 / 13:45

Buz kovası kampanyasına ilgi büyüyor

Bilindiği gibi sosyal medyada “ALS” hastalarına destek amaçlı yapılan “Ice Bucket Challenge” kampanyası başlamış ve büyük dikkat çekmeyi başarmıştı.

Facebook ise Haziran’ın ilk haftasından 17 Ağustos’a kadar Facebook’ta gerçekleşen kampanya ile ilgili etkinlikleri analiz etti.

• 28 milyondan fazla insan “Buzlu Kova” Kampanyası ile ilgili etkileşimde (güncellemeler, yorumlar ve beğeniler) bulundu.

• Facebook’ta, kampanyayla ilgili 2,4 milyon video paylaşıldı.

• Güncellemeler ABD’nin Boston şehrinde başlamasına rağmen birçok ülkeye ulaşmış durumda. Katılımda ilk 10’da yer alan ülkeler:

1. ABD

2. Avustralya

3. Yeni Zelanda

4. Kanada

5. Meksika

6. Brezilya

7. Almanya

8. Filipinler

9. Porto Riko

10. Hindistan

Ayrıca kampanyaya birçok ünlü simada destek vermiş ve “Ice Bucket” videolarını yayınlamışlardı.

Konuyla ilgili videolar;