Yaşam Tarzı 18 OCAK 2012 / 09:34

Atari yeniden doğuyor

Jenerik marka, 2012 planları arasında 15 klasik oyunu yeniden piyasaya sürmek ve yeni ‘sosyal’ oyunlar üretmenin yer aldığını açıkladı. Atari, mobil oyun pazarına da fena bir giriş yapmadı.



İsmiyle hafızalara kazınmış ve jenerik marka haline gelmiş olan Atari’yi yeni nesil neredeyse hiç bilmiyor. CEO Jim Wilson’a göre yeni girişimlerinin klasik oyunlardan oluşan bir kütüphane oluşturmak olduğunu aktardı.

Bunun yanında sosyal oyun pazarına da girmeyi hedefleyen Atari, mobil oyun stratejisini de değiştiriyor. Mobil oyun pazarında Asteroids: Gunner ve Breakout: Boost ile yer alan şirket, kısa sürede önemli ilgi gördü. İki oyunu da ücretsiz indirme imkanı sunan Atari, oyun içi harcamalarla “freemium” modelini benimsedi.

Breakout: Boost iki milyon kez indirilirken Asteroids: Gunner piyasaya sürüldüğü ilk iki hafta iTunes Top 10 listesinde yer aldı. İsimlerinin hala çok bilindik olduğunu belirten Wilson, App Store’da kolayca bulunabildiklerini ifade etti.

Görünen o ki, 2012’de Atari’nin ismini daha sık duyacağız.
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun