Yaşam Tarzı 22 MART 2012 / 12:29

Asabi kuşlar markete gizlendi

Angry Birds, Wal-Mart mağazalarında gömülü ipuçlarıyla oynanacak. Böylece oyun için farklı bir gelir kaynağı daha ortaya çıkarılıyor.



Angry Birds’ün yaratıcıları, Wal-Mart ile önemli bir işbirliğine imza attı. Reuters’in haberine göre, oyunun yeni bir versiyonunun gömülü ipuçları Wal-Mart mağazalarında satılacak. Bu işbirliğinin Angry Birds hayranlarını mağazalara, alışveriş severleri de oyuna çekmesi bekleniyor.

Dünyanın en büyük perakende zinciri olan Wal-Mart, sınırlı sayıda tişört, oyuncak ve yiyecekleri meraklılarına sunacak. Perşembe günü itibariyle uygulama mağazalarından erişilebilecek bu ürünlerde Angry Birds Space’in bonus aşamalarını geçme imkanı veren ipuçları da yer alacak.

Dünyanın en çok yüklenen oyununun yaratıcısı oban Finlandiyalı Rovio, global bir eğlence markası olmakta fazlasıyla istekli. Şirket yetkilileri, bu amaçla ABD’li perakende devi ile işbirliği yaptıklarını belirtiyor. Değerinin 9 milyar dolar olduğu tahmin edilen şirketin Angry Birds oyunu 700 milyondan fazla kez yüklendi ve Facebook’ta da en hızlı büyüyen oyun konumunda. Şirket yetkilileri de sadece Wal-Mart’ın tüm Amerika’da bu tarz bir programla erişim sunabileceğini belirterek, saklı ipuçlarını arayan hayranlarına şans dilediler.

Wal-Mart ise, tüketicilerin farklı içeriklere erişimi konusunda yaptıkları birçok önemli işbirliğinin birini daha böylece hayata geçirdiklerini belirtti. Angry Birds oyuncuları, Wal-Mart’ın 13 milyon hayranı olan Facebook sayfasından da ipuçlarına ulaşabilecek.

Rovio, benzer bir işbirliğini kitap mağazaları zinciri Barnes&Noble ile de hayata geçirmiş, mağazalarda Angry Birds ürünleri satın almak ve oyun kredileri kazanmak için alışverişseverlere özel alanlar ayrılmıştı. 3 binden fazla mağazası olan Wal-Mart ile yapılan anlaşma ise çok daha büyük bir kapsama sahip.