Yaşam Tarzı 21 EKİM 2008 / 14:50

Adobe çağrıları Türkçe karşılayacak

İhtiyaç duyan her Adobe kullanıcısının arayabildiği merkez, aynı zamanda müşterilerin talep ve şikayetlerine de yanıt vermeyi hedefliyor.

İhtiyaç duyan her Adobe kullanıcısının arayabildiği merkez, aynı zamanda müşterilerin talep ve şikayetlerine de yanıt vermeyi hedefliyor.


Adobe Türkiye, müşterilerine eksiksiz hizmet verebilmek amacıyla Adobe Türkçe Çağrı Merkezini hizmete açtı. Türkçe Çağrı Merkezi, Adobe ürünleri hakkında bilgi verme ve güncelleme amacıyla hizmet veren geniş kapsamlı bir müşteri iletişim merkezi olarak çalışıyor. İhtiyaç duyan her Adobe kullanıcısının arayabildiği merkez, aynı zamanda müşterilerin talep ve şikayetlerine de yanıt vererek müşteri memnuniyeti anlayışıyla hareket ediyor. (0312) 292 02 02 numaralı telefonla ulaşılabilen Adobe Türkçe Çağrı Merkezi’ne, ayrıca adobedestek@adobe.com adresine e-posta gönderilerek de ulaşılabiliyor.


Adobe Türkiye ve Güneydoğu Avrupa Bölge Müdürü Selami Gül, bayileri ve çalışanlarının müşterilerini doğru algılamasının kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, “Eksiksiz ve kaliteli bir hizmet sunmak için çalışıyoruz. Türkçe Çağrı Merkezimiz Adobe kullanıcıları ile aramızdaki güven ilişkisini daha da kuvvetlendirecek” dedi. Telefon, e-posta, web, kısa mesaj gibi yöntemlerle iletişim kurulabilen Adobe Türkçe Çağrı Merkezi, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veriyor.

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun