Telekom 13 MAYIS 2011 / 15:20

Turkcell müşteri memnuniyetini uluslararası standarda taşıdı

Uluslararası bağımsız denetleme ve belgelendirme kuruluşu Bureau Veritas, müşteri başvurularını ele alma süreçleri bakımından denetlediği Turkcell’e Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi – “Müşteri Başvurularının Ele Alınması” ISO 10002:2004 belgesi verdi.



Merkezi Paris’te olan ve 6 kıtada 100’dan fazla ülkede belgelendirme yaparak alanında lider olan bağımsız denetleme ve belgelendirme kuruluşu Bureau Veritas, Turkcell’i müşteri başvurularını ele alma süreçlerinde cevap verilebilirlik, objektiflik, ücretler, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verilebilirlik ve sürekli iyileştirme başlıklarında yaptığı denetimler sonucu belgelendirdi. Bureau Veritas tarafından yapılan kapsamlı denetim sonucunda sertifika almaya hak kazanan Turkcell, Türkiye’de telekomünikasyon sektöründe bu belgeye sahip ilk firma oldu.



Turkcell Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Bu sertifika ile müşteri memnuniyeti politikamızın başarısı belgelendirilmiş oldu. Müşteri memnuniyeti yönetim sistemlerinde uluslararası standartlardaa gösterdiğimiz uyumu gözler önüne seren bu belgeyi bağımsız ve lider bir kuruluştan almış olmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz.”
ETİKETLER : iso kalite müşteri turkcell