Teknoloji Ekonomisi 17 EKİM 2012 / 15:09

Yapı Kredi CRM altyapısını SAS Enterprise Miner'la geliştirdi

Yapı Kredi uyguladığı yeni CRM yaklaşımı sayesinde ürün ve hizmetlerin satış başarısını önceki sisteme oranla 2 kat artırırken, müşterilerinin ihtiyaçlarını aylar öncesinden öngörüp, çözüm üretiyor.

[caption id="attachment_59127" align="alignnone" width="455" caption="Yapı Kredi CRM ve Kampanya Yönetimi Direktörü Arzu Umur"][/caption]

CRM altyapısını iyileştirmek amacıyla SAS’ın Enterprise Miner ürününü tercih eden banka, bu sayede mevcut ürün ve hizmetlerin kabullenme oranını artırdığı gibi, müşteri memnuniyetini yükseltme konusunda da oldukça fayda sağladı.

Daha önce SAS ile gerçekleştirdikleri çalışmalarla Customer Analytics dalında 2012 Gartner CRM Excellence Ödülü’nü de kazanan banka, bu doğrultuda SAS ile yaptığı çalışmaları genişletme kararı aldı. Banka bu amaçla SAS’ın pazarlama optimizasyonu çözümünü sistemlerine dahil ederek, doğru müşteriye, doğru kanaldan ve doğru fiyatla gitmeyi amaçlıyor.