Teknoloji Ekonomisi 24 OCAK 2012 / 16:13

WPP, 41?29! Media’yı satın alıyor

WPP, 41?29! Media’yı satın alıyor

WPP, bağımsız bir iletişim ajansı olarak İstanbul’da faaliyet gösteren 41?29! Media’nın ("41?29!") çoğunluk hisselerini satın almayı kabul ettiğini duyurdu.



Alemşah Öztürk, Bora Akman ve Ömer Ersoy tarafından 2007 senesinde kurulan ajans, tüm iş sektörlerine yönelik dijital iletişim hizmeti sunuyor. Ajans 48 çalışanı ile Diageo, Garanti Bankası, Kraft, Microsoft, Nokia, Renault, Ülker ve Unilever gibi müşterilere hizmet veriyor.

Bu yatırım WPP’nin hizmetlerini hızlı büyüme gösteren önemli pazarlarda ve sektörlerde geliştirme ve dijital medya alanında sunduğu çözümleri güçlendirme stratejisinin bir parçası.

2011 senesi için analistlerin çoğunluğunun öngörüsüne göre, WPP’nin dijital iletişim faaliyetlerinden elde edilecek gelirleri 4.5 milyar dolara ulaşacak ve bu da 16 milyar dolara ulaşması beklenen toplam gelirlerin yüzde 30’una tekabül edecek. WPP önümüzdeki beş sene içinde toplam gelirlerinin yüzde 35-40’ını dijital iletişimden elde etmeyi hedefliyor. Türkiye’de yaklaşık 1.000 çalışanı olan WPP şirketleri ve iştiraklari yıllık ortalama 100 milyon dolar gelir elde ediyor.
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun