Teknoloji Ekonomisi 04 NİSAN 2011 / 11:33

Vodafone ve MedyaNet anlaştı, ortaya "Mobia" çıktı

Vodafone mobil reklam satışı konusunda MedyaNet ile stratejik işbirliği anlaşması imzaladığını duyurdu. Anlaşmaya göre, Vodafone Türkiye’nin tüm mobil reklam envanterinin pazara sunulması, satış koordinasyonu ve yeni mobil reklam ürünü geliştirmesi konusunda işbirliğine gidilecek.

MedyaNet bünyesinde konuyla ilgili özel bir ekip oluşturulduğu bildirildi. Yapılan açıklamaya göre iki şirket arasındaki işbirliği, sektörde bir online reklam ağının, bir mobil operatörle yaptığı ilk iş ortaklığı olması bakımından önem taşıyor. Bu doğrultuda şirket, “Mobia” markasını yarattığını açıkladı.

İşbirliği ile ortaya çıkacak yeniliklerden söz eden Medyanet Genel Müdürü Rima Erdemir, Vodafone’un veritabanına hedefli SMS gönderimi yapacaklarını, “Etrafımda Ne Var?” ve “Taksi” iPhone uygulamalarının reklam alanlarını sunacaklarını da sözlerine ekledi.

Anlaşmayla ilgili açıklamada Vodafone Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Öğüt’ün şu ifadelerine yer verildi: “Teknolojinin baş döndürücü bir hızla değişimi, yenilikçi ve farklı mecraların oluşumuna katkı sağlıyor. Bu da yeni pazarlama stratejilerinin oluşması ve dinamik bir biçimde yönetilmesi gerekliliğini ortaya çıkarıyor. Bununla beraber sektörler de birbirlerine yakınlaşıyor. Mobil teknolojideki gelişmeler, pazarlama stratejilerini de doğrudan etkiledi. Biz de bu doğrultuda böyle stratejik bir işbirliği anlaşması yapmanın sektörde öncü ve tüketiciler nezdinde farklılaştırıcı bir hamle olacağını düşündük. Mobil reklam satışı konusunda tecrübeli MedyaNet ekibiyle çalışacak olmaktan ötürü mutluyuz. Bu işbirliğimizin hedef kitlelerine doğrudan ve doğru zamanda ulaşmak isteyen markalar için yeni fırsatlar ve katma değer yaratacağına inanıyoruz.”