Teknoloji Ekonomisi 01 KASIM 2011 / 17:52

Pazarlamanın renkli dünyasına yolculuk üniversiteden geçiyor

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından bu sene dördüncüsü düzenlenen Market Code Pazarlama ve Satış Seminerleri pazarlama dünyasının önde gelen isimlerini 14-24 Kasım tarihleri arasında öğrencilerle buluşturuyor.



Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Market Code, pazarlama dünyasının devleri ile öğrencileri buluşturuyor, pazarlama stratejilerinin gizemli kapılarını aralıyor.

Pazarlamanın püf noktalarının ajanslar ve şirketler tarafından anlatılacağı ve öğrencilerin akademik bilgilerini sektörden örneklerle pekiştireceği Market Code önceki senelerde olduğu gibi bu sene de çarpıcı konu başlıkları ve alanında uzman, deneyimli konuşmacılarıyla adından söz ettirmeyi hedefliyor.

Yüce Zerey, Tuna Tiryakioğlu, Alemşah Öztürk, Cüneyt Devrim, Fırat Ertem, Nevzat Aydın gibi önemli konuşmacıları da Boğaziçi Üniversite’sinde konuk etmişti. Bu yıl; Avea, P&G, Colin’s, Mercedes Benz ve Vodafone’un gün sponsoru olduğu; Coca Cola’nın da resmi içecek sponsorluğunu üstlendiği Market Code’a başvurular ve ayrıntılı bilgi için www.buik.boun.edu.tr sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Tek seminer fiyatı 15 lira, 4 seminer ve 1 panele katılım 75 lira ve tüm program ise 100 lira olarak fiyatlandırıldı.

Market Code’un bu seneki programının detaylarıysa şu şekilde:

14 Kasım Pazartesi

PAZARLAMANIN DEĞİŞEN DİNAMİKLERİ

Geleneksel Pazarlamadan Etkileşimli Pazarlamaya Geçiş

Gamze Şulen

Mercedes Benz Pazarlama İletişimi Kısım Müdürü

15 Kasım Salı

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE SOSYAL STRATEJİLER

Tüketiciden Müşteri Yaratmak

Barış Taptık

Microsoft Dynamics CRM Ürün Müdürü

16 Kasım Çarşamba

HİZMETTE İNOVATİF SEGMENTLER

Telekomunikasyonda Müşteri Odaklı Yönetim

Başak Kural Ergun

Avea Mobil Genişbant Bireysel Gelir Yönetimi Departman Müdürü

17 Kasım Perşembe

E-TİCARET

Ticaretin Alışkanlıklarını Değiştiren Girişim

Burak Ertaş

Sahibinden.com Genel Müdürü

21 Kasım Pazartesi

PAZARLAMA KİTAPLARINDA ANLATILMAYANLAR

Çalışanların Gözünde Marka Olmak

Necati Özdoğan

Colin's Genel Müdürü

22 Kasım Salı

GERİLLA PAZARLAMA

Gençler İçin Gelenekselin Dışında Pazarlama

Fatih Uysal

Vodafone Türkiye Pazarlama Yeni Müşteriler Segmenti Bölüm Başkanı

23 Kasım Çarşamba

SATIŞ STRATEJİLERİ

Müşteriyi Karar Noktasında İkna Etmek

Hande Turan

Procter&Gamble - Gilette Kategori Müdürü

Murat Yerli

Procter&Gamble

Ulusal Zincir Müşteri Yöneticisi

24 Kasım Perşembe

PANEL: Entegre Pazarlama Sürecinde Dijital Başrolde mi?

Moderatör: Cem Çınlar

Tick Tock Boom Genel Koordinatörü

Özgür Alaz

Promoqube Kurucu Ortağı

Gökan Mertay

Gemius Türkiye Ülke Müdürü