Teknoloji Ekonomisi 25 EYLÜL 2012 / 14:31

Lenovo kurumsal PC pazarında ilk sıraya yerleşti

Lenovo Türkiye'de PC pazarında ilk sıraya yerleşti

Lenovo Türkiye, geçen yılın aynı çeyreğine göre yüzde 161 büyüme yaşayarak, yüzde 49.9 pazar payıyla kurumsal pazarda liderliğe yükseldiğini duyurdu.

Lenovo Türkiye'den aldığımız verilere göre, 2012-2013 yılı birinci çeyrek sonuçlarına göre, globalde yüzde 15'le bugüne kadarki en yüksek pazar payına ulaşan şirket,  Türkiye’de de yüzde 49.9 pazar payıyla büyük şirketlerin ve işletmelerin en çok tercih ettiği marka oldu.

(Ed: Bu rakamların nasıl elde edildiğini sorduğumuz Lenovo Türkiye, IDC raporlarına dayanarak birinci sırada olduklarını açıkladı.)

Konuyla ilgili konuşan Lenovo Türkiye Kurumsal Satış Direktörü Hüseyin Erişen, “Think”markası altında toplanan ve kurumsal müşterilere hitap eden ürünlerin son 3 yılda yakaladığı ivmenin gurur verici olduğundan söz etti. Tüm dünyadaki gelişmelere paralel olarak Türkiye'de de kurumsal müşterilerin ilgisinin giderek arttığına dikkat çeken Erişen, bu sayede geçen çeyreği zirvede kapattıklarını vurguladı. Büyümeyi büyük kurumlar, devlet ve eğitim gibi alt segmentlerin tümünde dengeli bir şekilde gerçekleştirdiklerini söyleyen Erişen, bu sayede hem dünyada hem de Türkiye'de verimli bir müşteri referans portföyüne sahip olduklarını ifade etti.

Bilindiği gibi ThinkPad dizüstü bilgisayarlar ve tabletler sağlamlık, dayanıklılık, ergonomik tasarım, uzun pil ömrü, video ve sesli görüşme yapabilme özelliği, tablet ve dokunmatik ekran seçenekleriyle hem KOBİ’lere hem de büyük şirketlere zamandan ve fiyattan tasarruf edebilecekleri verimli çözümler sunuyor.