Teknoloji Ekonomisi 18 KASIM 2008 / 14:20

Hedefe yönelik ve kişiselleştirilmiş iletişim

EMC’den Şükrü Erger’in gerçekleştirdiği “İçerik Yönetimi ile CRM stratejilerinizin Geri Dönüşümünü Artırın” adlı sunumda yeni geliştirilecek CRM stratejilerine örnekler sunuldu.

EMC’den Şükrü Erger’in gerçekleştirdiği “İçerik Yönetimi ile CRM stratejilerinizin Geri Dönüşümünü Artırın” adlı sunumda yeni geliştirilecek CRM stratejilerine örnekler sunuldu.


Sunumda bütün müşteri temas noktalarında hedefe yönelik ve kişiselleştirilmiş etkili bir iletişimin nasıl gerçekleştirileceğine dair bilgi verildi.


Pazar baskıları kapsamında; müşteri sadakatini artırma, maliyet düşürme, rekabet avantajını artırma, yeni müşteri kazanma gereğine değinildi. Şirket tarafından müşteriye iletilen her tür dökümanın şirketin müşteriyle etkili iletişim kurabilmesi adına bir fırsat olduğuna, kişinin cinsiyetine, gelir düzeyine uygun şekilde yaklaşımın etkili iletişim sunarak şirkete kazanç sağlayacağına dikkat çekildi.


Etkileyici iletişimde, kişiye hitap, çok fonksiyonluluk, medya kullanımı, değişik sistemlere entegre olabilme ve bilgi tutarlılığının önemine değinildi.

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun