Teknoloji Ekonomisi 24 NİSAN 2012 / 14:09

Çağrı merkezi istihdam sağlamaya devam ediyor

Her yıl yüzde 30 oranında büyüme gösteren çağrı merkezi CMC, bu yıl 600 kişiye daha iş olanağı sağlayarak çalışan sayısını 3700'e çıkarmayı planlıyor.



Yatırımlarını hızla sürdüren CMC, Temmuz ayında İstanbul Kağıthane’de 700 kapasiteli ek bir operasyon merkezini hizmete sunacak. Şirket, bunun yanı sıra Kağıthane'yle eş zamanlı olarak Malatya’daki operasyon merkezinde de kapasitesini 500 artıracak. Yeni lokasyon açılışı ve kapasite artırımları için 15 milyon liralık yatırımı hedefleyen şirket, ılın ikinci yarısında Anadolu’da farklı bir ilde daha yeni bir operasyon merkezi açmayı planlıyor.

Şirket, engelli personelleri iş almaya da devam edeceğini açıkladı. Hali hazırda 85 engelli personelin çalıştığı şirket, gerçekleştirdiği büyümeyle birlikte engelli personel alımına da devam edecek.

Tele-Satış, Müşteri Hizmetleri, Tahsilat Yönetim Hizmetleri, Teknik Destek Hizmetleri ve Sosyal Medya Hizmetleri olmak üzere beş ana başlıkta hizmet veren şirket, geniş müşteri kitleleri bulunan 70’den fazla iş ortağına hizmet sunuyor.

Konuya değinen CMC Genel Müdürü Metin Tarakçı, 2012 yılında yeni lokasyon açılışı ve kapasite artırımları için 15 milyon liranın üzerinde yatırım yapmayı planladıklarını söyledi. 2011 yılındaki çalışmaları hakkında bilgiler veren Tarakçı, dış arama projeleri kapsamında 42 milyon kişiyi aradıklarını ifade etti. Tarakçı, bu aramalar sonucunda 1 milyonun üzerinde ürün ve hizmet satışı yaptıklarını sözlerine ekledi.