Teknoloji Ekonomisi 12 TEMMUZ 2012 / 09:49

Apsis hizmet ağını Türkiye ofisiyle genişletiyor

Dünyada 7.500’ü aşkın şirketin yararlandığı Apsis, 55 ülkede sürdürdüğü faaliyetlerine Türkiye ofisini de ekledi. 

Türkiye’deki çalışmalarını genişletme kararı alan şirket, İstanbul'da açtığı ofisle bu çalışmalara hız vermeyi amaçlıyor. Başta Kuzey Avrupa pazarı olmak üzere birçok pazarda faaliyetleri olan şirket, hiçbir teknik bilgi gerektirmeyen kullanıcı dostu arayüzü sayesinde e-bülten, e-anket, e-davetiye ve kampanya e-postası gibi iletiler kolaylıkla hazırlanıp gönderimi gerçekleştirilebiliyor.

Konuyla ilgili konuşan Apsis Türkiye Ülke Müdürü Turgut Taneli, şirketin Türkiye pazarına verdiği öneme dikkat çekti. Taneli, bu yönde gelen talepler doğrultusunda İstanbul’da bir ofis açarak faaliyetlerini yoğunlaştırma kararı aldıklarını söyledi. Türkiye internet kullanımının hızla yükseldiği ve teknolojiden yararlanmayı seven bir ülke olduğunu belirten Taneli, Türkiye’de şimdiden 100’den fazla şirkete hizmet verdiklerinin altını çizdi. Müşterilerine bir uygulama sunmanın çok ötesinde, onlara gerçek anlamda kazanç sağlayacak stratejik hizmetler ve ek eğitimler verdiklerini ifade eden Taneli, bu sayede -posta pazarlama hizmetini tüm müşterileri için somut kazanca dönüştürebildiklerini dile getirdi.

Türkçe arayüz ve gerçek zamanlı raporlama olanakları

Şirket, e-posta dağıtımı ve okunması süreçlerinin düzenlenmesi ve kullanıcı arayüzünün pratikliği konusunda hayata geçirdiği geliştirmelerle öne çıkıyor. Şirketin arayüzü Türkçe olarak kullanılabilirken, e-posta pazarlama alanına yepyeni bir vizyon kazandırıyor. Şirket müşterileri, ürün tabanlı soru ve sorunlarda hiçbir ek ücret ödemeden online ve telefon aracılığıyla destek alabiliyorlar. Bunun yanı sıra Apsis’in bünyesindeki Türk mühendisler, dileyen kullanıcılara hem Türkiye’den hem de şirket merkezinin bulunduğu Malmö’den Türkçe destek temin ediyor.

Detaylı ulaştırma, açılma, okunma, sosyal medya erişimi, link erişimi, CTR ve CR, satın alma hareketi gibi tüm detayları online ve gerçek zamanlı olarak kullanıcılara sunan şirket, sistemi arka planda CRM veya benzer bir otomasyon uygulaması ile veri alışverişinde bulunabildiği için şirketlerin yazılım altyapılarıyla kolay ve hızlı bir şekilde entegre edilebiliyor.

Bunun yanı sıra hazır şablonları aracılığıyla hızlı ve kolay kullanım olanaklarını da beraberinde getiren şirket, sisteminin güçlü altyapısı sayesinde her bir kullanıcının saatte 8 milyonun üzerinde e-posta gönderimi gerçekleştirebilmesine imkan sağlıyor.