Satın almalar/Birleşmeler 27 NİSAN 2015 / 09:29

BlaBlaCar Latin Amerika pazarına giriş yaptı

Şehirler arası yolculuk paylaşım ağı olan ve Eylül 2014’ten beri Türkiye’de faaliyet gösteren BlaBlaCar, Meksika’lı Rides adlı yolculuk paylaşım ağını satın alarak Latin Amerika’da faaliyet göstermeye başladığını açıkladı.

Meksika, BlaBlaCar’ın 20 milyondan fazla üyeye sahip topluluğuna en son eklenen pazar olarak,şehirler arası ekonomik yolculuk paylaşımı için önemli bir fırsat oluşturuyor. Devlet yardımlarının askıya alınmasından sonra, Meksikalılar 2010 yılından bu yana , benzin fiyatlarında yüzde 72’lik artışla karşı karşıya kaldılar. Bunun yanı sıra ülkenin 14 büyük şehrini bağlayan yeterli demir yolu ağıda mevcut değil.

Ülkedeki bu ekonomik ulaşım ihtiyacı Rides’a olan ilgiye de yansıdı. İki yıl içinde şirket yolculuk paylaşımının Meksika’da bir tüketici davranışı olarak yerleşmesini sağladı. Alberto Padilla, Cristina Palacios ve Ignacio Cordero’nun öncülük ettiği Rides ekibi, şirketin 12.ofisi olarak BlaBlaCar’a katılacak.

Meksika Ülke Müdürü rolünü üstlenen Alberto Padilla BlaBlaCar’ın, girdiği yeni pazarlarda başarılı olma konusunda olduğu kadar, geliştirilmiş emniyet, güven ve kolay kullanım özellikleri tasarlama konusunda da güçlü bir geçmiş performansa sahip olduklarını ve amaçlarının daha fazla Meksikalıyı yolculuk paylaşım topluluğuna dahil ederek, şehirler arası yolculuklarda tasarruf etmelerini sağlamak olduğunu dile getirdi.

Geçtiğimiz günlerde Autohop ve Carpooling’in satın alınmasının ardından, bugünkü satınalmayla beraber BlaBlaCar’ın faaliyet gösterdiği ülke sayısı 19’a yükselmiş oldu: Fransa, Belçika, Lüksemburg, Hollanda, Hırvatistan, Almanya, Macaristan, İtalya, Polonya, Portekiz, Romanya, Rusya, Sırbistan, İspanya, Ukrayna, İngiltere, Hindistan, Meksika ve Türkiye.
ETİKETLER : BlaBlaCar Rides