18 MART 2013 / 15:00

Perakende sektörü neden BT'ye odaklanmalı?

[Advertorial] Microsoft, perakende sektörü şirketlerinin BT'ye odaklanarak neler elde edebileceğini, yeni yönetim fırsatlarını şirketler için özel olarak hazırladığı raporda bir araya getirdi.



Günümüzde perakende dünyası, ürkütücü bazı güçlüklerin yanı sıra, benzersiz bazı fırsatlar sunuyor. Ekonomik faktörler, ürünlere ve alışveriş biçimlerine ilişkin seçeneklerin artması ve bilgiye sınırsız erişim, günümüzde alışveriş yapanları teşvik ediyor. Ayrıca bu olgulardan destek alarak, perakende deneyimlerinden daha fazlasını beklemelerine yol açıyor. Tüm bunların yanında, perakende deneyiminin fiziksel mağazaların duvarlarının çok ötesine odaklandığı ve artık perakendecinin web sitesinden ve çağrı merkezinden pazarlara ve sosyal ağlara kadar her şeyi içerdiği görülüyor.

Diğer bir deyişle, günümüzde perakende, her kanaldan perakende haline gelmiş durumda. Hal böyle olunca, perakende oyuncularının bilgi teknolojilerini daha derinlemesine ve her kanalda kullanmaları şart oluyor. Microsoft Dynamics'in görüşlerinin yer aldığı perakende sektörünün günümüz koşullarını ve tüketici beklentilerini anlattığı makaleye ulaşmak için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

 http://www.btnet.com.tr/wp-content/uploads/2013/03/DB_Dynamic-Retailer-Whitepaper-_RetailExecutionPackage2.pdf 
ETİKETLER : microsoft dynamics