Mobil 08 KASIM 2012 / 18:06

Wisdom siyasi eğilimleri anlık analizlerle açıklıyor

Wisdom siyasi eğilimleri anlık analizlerle açıklıyor

Romney ve Obama’nın “MicroStrategy Wisdom Uygulaması”, tarihi seçimin en stratejik anlarında başkan adaylarına Facebook üzerinden anlık analizler sunarak seçmenlerin siyasi eğilimleri ve farklı özellikleri hakkında kritik fikirler verdi.



İş zekası üreticilerinden MicroStrategy’nin Sosyal Zeka Platfomu Wisdom, 5 milyona yakın ABD Facebook kullanıcısının genel siyası tercihleri hakkında güçlü analizler sağladı. Analizler kişisel, toplu ve anonim Facebook profilleri arasından “Likes” ve “Check-in” özellikleri kullanılarak sağlandı. MicroStrategy Wisdom, seçimler boyunca Barack Obama ve Mitt Romney’e Facebook’taki 535 bin Obama ve 172 bin Romney hayranı arasından karşılaştırmalı olarak; siyasi eğilimleri, beklentileri, kim oldukları, nerede yaşadıkları, nerede yemek yedikleri, ne içtikleri, ne okudukları, ne seyrettikleri, ne dinledikleri ve nasıl vakit geçirdikleri hakkında ülke çapında tüm eyaletlerden toplanan veriler ile anında analizler sundu.

MicroStrategy Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Michael J. Saylor Wisdom’ın ABD seçimlerinde oynadığı kritik rol ile ilgili şunları söyledi; "Wisdom, siyasi seçimler ve kampanyalar için çok güçlü analizler sunan stratejik bir araç. Sonuçları saniyeler içinde gelişmiş tablolarla üretiyor. Wisdom, siyasi ve kurumsal kampanyalarda liderlere gerçek zamanlı olarak enerjilerini en doğru hedefe yönlendirmelerini sağlayacak fırsatlar sağlıyor.”

MicroStrategy Wisdom "Sosyal Ağınızdaki Siyasi Eğilimler"i analiz edebilen özelliğini tanıttı.



Wisdom kampanya süresince ve en kritik son anlarında siyasi eğilimlerin anlık analizini yapıyor, politik bağları ve grupları derinlemesine sınıflandırıyor. Kullanıcılar sonuçları kolayca Facebook, Google Plus, e-posta, vb paylaşabiliyor. Wisdom hakkında daha fazla bilgi için www.wisdom.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Facebook’ta yer alan kişisel verileri geniş bir spekturumda analiz edebilen MicroStrategy Wisdom Professional uygulaması ile firmalar tüketicileri hakkında demografik özellikleri, ilgi alanları, takip ettikleri etkinlikler ve seçtikleri markalar gibi geniş bir alanda detaylı analiz yapabiliyor. 12 milyondan fazla anonim sosyal grafik üzerinde rekabette avantaj sağlayan şirketler, MicroStrategy Wisdom Professional kullanarak müşterilerinin yanı sıra rakipleri hakkında da detaylı analizler çıkarabiliyor.

Piyasada rekabet avantajı sağlayan şirketler, yeni uygulama ile mevcut ürün ve hizmetleri için pazarlarını genişletiyor ve tüketicileri hakkından analitik bilgilere sahip oluyor. Uygulama tüketicilerin demografik, psikografik, coğrafik, marka odaklı ilgi, rakiplerle karşılaştırma, izleyici araştırmaları ve karşılaştırmalı psikografik analizlerini yaparak şirketlerin pazarlama çalışmalarını güçlendiriyor.
ETİKETLER : barack obama obama romney