Mobil 19 EKİM 2012 / 14:45

Vodafone Dr. Acaip'le akıllı telefon seçimini kolaylaştıracak

Dr. Acaip'le akıllı telefon seçimi kolaylaşacak

Vodafone Türkiye, tüketicilerin akıllı cihazlarını seçerken, satın alırken ve kullanırken yaşadığı zorlukları ortadan kaldırmayı amaçlayan "Akıllı Cihaz Akıllı İletişim Platformu – ACAİP"le birlikte tüketicilerin kendilerine en uygun cihazı seçmelerine yardımcı oluyor.



Abonelerinin, akıllı telefon alırken yaşadıkları tereddütler ve karşılaştıkları zorlukları ortadan kaldırmayı amaçlayan Vodafone, geliştirdiği platformla birlikte Vodafone Cep Merkezleri'nde abonelerine istedikleri cihazı gerçeği üzerinden deneyebilme ve “Dr. ACAİP”lere cihazlarla ilgili her şeyi danışıp bilgi alabilme imkânı tanıyor. Bunun yanı sıra aboneler, “ACAİP Kutu” ile Dr. ACAİP’ler eşliğinde eski telefonlarının hafızasındakileri yeni cihazlarına aktarıp internet ve e-posta dahil tüm ayarlarını kolayca yaptırabiliyorlar.

Akıllı Cihaz Akıllı İletişim Platformu kapsamında Dr. ACAİP’ler, abonelerin her türlü sorularını yanıtlıyor ve ürün seçiminden kullanımına, kurulumuna her aşamada yardımcı oluyorlar. Akıllı telefon ve data eğitimi konusunda mobil internet Dr. ACAİP’ler, abonelerin mağazadan telefonlarını kullanarak çıkabilmelerini sağlıyorlar. Dr. ACAİP’ler Vodafone’un Türkiye genelindeki 408 mağazasında 400 personelle abonelere hizmet sunuyorlar. Mağaza ve personel sayısının yakın zamanda artırılarak daha fazla müşteriye hizmet sunulması bekleniyor.

Dr. ACAİP Kimdir Ne Yapar?

- Akıllı telefon ve tarifeleri ile soruları yanıtlar.

- Ürün seçiminde yardımcı olur, öneri sunar.

- Acaip Kutu ile yeni ürünün kurulumunu sağlar.

- Cihaz kullanımına her aşamada destek verir.

Platform, abonelerin ihtiyaçlarına ve bütçelerine en uygun akıllı telefonu kolayca alabilmeleri için 3 farklı ürün grubu sunuyor. Aboneler, "Ekonomik, Popüler ve Teknolojik" isimleri sınıflandırılmış ürün gruplarından ihtiyaçlarına en uygun akıllı telefonu, tarifelerine ek avantajlı fiyatlarla alabiliyorlar.



Konuyla ilgili konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, abonelerinin mobil iletişimin nimetlerinden gönül rahatlığıyla faydalanarak yaşam kalitelerini artırma hedefiyle faaliyet gösterdiklerini belirtti. Öğüt, teknolojinin kafa karıştırmak yerine hayatı kolaylaştırması gerektiğini ifade ederken, yaptıkları araştırmalara göre müşterilerin sektördeki ürün ve hizmetler konusunda kafa karışıklığı yaşadıklarını söyledi. Bu doğrultuda hareket ederek müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak bir platformu hayata geçirdiklerini dile getiren Öğüt, bu sayede müşterilerinin ürün satın almadan önce ve sonra karşılaşacaklarını sorunların önüne geçmek istediklerinin altını çizdi.

Türkiye’de akıllı telefon penetrasyonunun yüzde 12, Vodafone abonelerinde ise yüzde 17,8’le Türkiye ortalamasının üstünde olduğunu kaydeden Öğüt, geliştirdikleri platformla birlikte akıllı cihaz satışlarını yüzde 50 oranında artırmak istediklerini vurguladı.