Mobil 21 AĞUSTOS 2013 / 13:25

Startup Kitchen’dan "Tuşla"

Türkiye girişimcilik ekosistemine yeni bir soluk getiren Startup Kitchen, projelerinden birini daha hayata geçiriyor. Kuluçka merkezinin ilk mobil uygulaması olan Tuşla, çağrı merkezleriyle olan  ilişkimizi yoluna sokmayı amaçlıyor.



Startup Kitchen'ın son projesi Tuşla, çağrı merkezlerinin tüm hizmetleri parmaklarınızın ucuna getirmeyi amaçlıyor.

Tuşla’yı açtığınızda sizi sade bir menü ve tüm seçeneklerin listelendiği çağrı merkezlerinin isimleri karşılıyor. Buradan, işlem yapmak istediğiniz çağrı merkezini ve almak istediğiniz hizmeti adım adım seçebiliyorsunuz. Gerektiği yerde müşteri ya da abone numaranızı girerek, menüden almak istediğiniz hizmete kolayca ulaşıyorsunuz.

Girdiğiniz abone ya da müşteri numaraları Tuşlauygulamasında kesinlikle kaydedilmiyor ve bu adım tamamen opsiyonel olarak sunuluyor. Yani isterseniz bu numaraları girmeyerek aramayı başlatabiliyor, çağrı merkeziyle görüşme başladığında abone bilgileriniz gibi ek bilgileri girebiliyorsunuz.

Zamandan tasarruf ve kapsamlı veritabanı

Tuşla’nın kullanması kolay ve anlaşılır arayüzü sayesinde, menüden istediğiniz hizmete kolayca ulaşabiliyorsunuz. Eğer aradığınız çağrı merkezi uygulamada kayıtlı değilse “Geribildirim” seçeneğinden istekte bulunabiliyor ya da “Tüm Çağrı Merkezleri” menüsünden seçerek arayabiliyorsunuz.

Uygulama, şu anda en çok aranan ve geniş bir yelpazede seçenek sunan, TTNet, Yurtiçi Kargo, Garanti Bankası, Avea ve HepsiBurada çağrı merkezlerini kapsıyor. Kullanıcılar sürekli güncellenen çağrı merkezi veritabanı ile istedikleri hizmete en kısa yoldan ulaşabiliyor.
ETİKETLER : Startup Kitchen Tuşla