Mobil 29 EYLÜL 2015 / 09:20

Shell Motorist uygulamasının kullanıcı sayısı iki katına çıktı

Shell’in mobil uygulaması “Shell Motorist”in Türkiye’deki aktif kullanıcı sayısı, altı ayda 18.000’den 34.000’e yükselerek yaklaşık olarak ikiye katlandı.



Shell’in ürün ve hizmetleri hakkında müşterilerini bilgilendiren ve güncel kampanyalardan faydalanmalarını kolaylaştıran mobil uygulaması “Shell Motorist”in Türkiye’deki aktif kullanıcı sayısı, geçtiğimiz altı ayda 18.000’den 34.000’e yükselerek yaklaşık olarak ikiye katlandı. Şubat ayında yenilenen ve App Store ile Play Store’dan tüm akıllı telefonlara kolayca indirilebilen uygulamanın indirilme sayısı ise aynı dönemde yüzde 45’lik artışla 90.000’den 130.000’e ulaştı.

Türkiye’de Shell Motorist

Uygulamanın hem aktif kullanıcı hem de indirilme sayısındaki büyük artış, Türkiye’nin en beğenilen akaryakıt şirketi Shell & Turcas’ın* ürün ve hizmetlerinin Türkiye’de gördüğü ilginin önemli bir göstergesi. Öyle ki Türkiye, Shell Motorist uygulamasının kullanıldığı 28 ülke içinde, İngiltere ve Almanya’nın ardından, hem indirilme hem de aktif kullanıcı sayısına göre 3. sırada yer alıyor.

Haziran ayından itibaren Shell & Turcas müşterileri, “ClubSmart” kartlarını Shell Motorist uygulaması üzerinden kaydetmeye başladılar. ClubSmart kartlarıyla uygulamaya giriş yapanlar, her akaryakıt alışverişlerinde biriken puan bakiyelerini telefonlarında görüntüleyebiliyor. Yakıt alımlarına göre kendilerine, Shell Motorist uygulaması üzerinden sunulan özel tekliflerden de kolayca faydalanabiliyor. Uygulama, kullanıcılarının ClubSmart kart kullanarak yaptıkları yakıt alımlarını analiz ederek kişiselleştirilmiş teklifler sunabiliyor. Shell Motorist’i App Store veya Play Store’dan indiren ve ClubSmart kart numaralarıyla giriş yapan üyeler, ilk girişlerinde 50 Smart Puan hediye kazanıyor.