Mobil 22 OCAK 2009 / 14:06

Satış süreçlerine Blackberry dopingi

SSM, Interak'ın BlackBerry ile gerçekleştirdiği sistemle müşteri hizmetleri ve satışlarını geliştiriyor.

SSM, Interak'ın BlackBerry ile gerçekleştirdiği sistemle müşteri hizmetleri ve satışlarını geliştiriyor.


Cerrahi iplik üretimi ve sıhhi malzeme dağıtımı şirketi SSM (Steril Sağlık Malzemeleri),  BlackBerry ve Interak’ı saha satış yönetiminde kullanarak müşteri hizmetleri ve satışlarını geliştiriyor. Şirket bu çözümle satış ekibinin iş süreçlerini hızlandırdı ve verimli hale getirdi. Yapılan açıklamaya göre çözümü kullanmayı başladıktan kısa bir süre sonra günde 18 satış ziyareti ortalamasına ulaştı.


Yeni çözüm sayesinde, satış sorumlusu her satış ziyaretinden önce uygulamayı başlatıyor. Ziyaretinin saatini, gününü ve GPS koordinatlarını BlackBerryWde bulunan GPS özelliğiyle belirleyebiliyor. Satış sorumlusu ayrıca, ziyaretin sonunda BlackBerry Tarayıcısı ve SSM’nin CRM sistemi için kullandığı web arayüzü sayesinde notlarını giriyor ve kaç adet numune ya da satış dosyası dağıttığını kaydedebiliyor.


Yönetim, çözümle satış ekibinin yurt çapındaki faaliyetlerini gerçek zamanlı olarak görebiliyor ve yeni çözüm sayesinde satış ekiplerinin arama ve ziyaret kotasına ulaşıp ulaşmadıklarını, müşteri isteklerine hemen cevap verip vermediklerini de kontrol edebiliyor. SSM böylece müşteri ihtiyaçlarını çok daha iyi anlıyor ve bunları anında cevaplamasını  sağlıyor.