Mobil 04 EKİM 2012 / 14:14

NBA maç görüntüleri Avealıların cebine geldi

NBA maç görüntüleri cebe geldi

Uzun soluklu olması planlanan işbirliği kapsamında Avea müşterileri cep telefonlarından NBA dünyasına ulaşırken, NBA’e ait özel görüntülere de cepten ulaşabilecekler.



Basketbol dünyasının en köklü ve büyük etkinlikleri arasında gösterilen ve İstanbul’da gerçekleşen NBA 3X Tour organizasyonunun destekçisi olan Avea, işbirliği kapsamında ilk olarak 5 Ekim Cuma günü Garanti Bankası’nın sponsorluğunda Ülker Sports Arena’da, 17 kez NBA şampiyonluğu yaşamış Boston Celtics ile Fenerbahçe’yi karşı karşıya getirecek “NBA Europe Live” organizasyonunun da tam pazarlama ortağı olarak yer aldı.

Avea,  Barcelona’nın telekomünikasyon ortağı ve Manchester United’ın resmi iş ortağı olmasının ardından NBA’in de Türkiye’deki resmi mobil operatörü oldu. Avea-NBA Türkiye Resmi Ortaklığı, 4Ekim Perşembe günü; Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk’ün ev sahipliğinde ve NBA EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) Pazarlama Ortaklıkları Başkan Vekili Marc Armstrong ile efsanevi NBA oyuncuları Sam Perkins ve Robert Horry’nin katılımıyla İstanbul’da düzenlenen ortak basın toplantısı ile açıklandı.

NBA EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) Pazarlama Ortaklıkları Başkan Vekili Marc Armstrong, Avea ile imzaladıkları ortaklık nedeniyle duyduğu mutluluğu dile getirerek,“Geniş müşteri kitlesinin yanı sıra NBA ile sahip olduğu ortak pek çok değer var. Güçlü ve yenilikçi bir marka olan Avea, varlığımızın ve popülaritemizin her geçen gün arttığı böylesine önemli bir pazarda tam da birlikte çalışmak isteyeceğimiz bir şirket. NBA hayranlarıyla daha da yakınlaşmak istediğimiz bu ortamda Avea ile birlikte gerçekleştireceğimiz pek çok yenilikçi projeyi sabırsızlıkla ve heyecanla bekliyoruz” dedi.

Michael Jordan'dan alıntı yapıldı

NBA ile yaptıkları işbirliğinde kilit rolü, iki kurumun sahip olduğu ortak değerlerin oluşturduğuna dikkat çeken Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk basın toplantısında yaptığı konuşmada bu değerleri ise “Çok Çalışmak, Mücadele Ruhu, Takım Oyunu ve Kazanma Arzusu” olarak açıkladı. Ertürk, NBA’in efsanevi oyuncusu Michael Jordan’dan bir alıntı yaparak, “Yetenekli bireyler maç kazandırabilir ama ligleri, şampiyonlukları kazanmak için takım oyunu ve zeka gerekir” dedi. Ertürk, bu işbirliğinin NBA’de oynayan 30 takımın maçlarındaki en heyecanlı anlarını, an be an Avealıların ceplerine geleceğini söyledi.

Basın toplantısında son iki yıldır devam eden yüksek büyüme sonucu yüzde 30’ları geçen gelir artışı ve son üç yılda 2 milyar liraya yaklaşan yatırım ile de ciddi bir müşteri memnuniyeti elde ettiklerini vurgulayan Ertürk; “Gelir büyümesi ve müşteri memnuniyetindeki artışa ek olarak; veri gelirindeki yıllık yüzde 97’lik büyüme, pazarda en yüksek müşteri başına gelire sahip operatör olmak, net numara taşıma rakamlarında yılı lider bir şekilde sürdürüyor olmak da uyguladığımız stratejinin olumlu sonuçları arasında yer alıyor. Elde ettiğimiz bu başarıları müşterilerimizle gerçekleştirdiğimiz NBA gibi önemli işbirlikleri ile paylaşıyoruz” dedi.

Türkiye en büyük NBA pazarlarından biri

Türkiye’nin, Avrupa’daki en büyük NBA pazarlarından biri olduğunu kaydeden Ertürk, NBA Türkiye’nin bir araştırmasına atıfta bulunarak, 4 milyon basketbolseverin NBA maçlarını yakından takip ettiğini belirtti. İşbirliğini yıllarca sürdürmeyi hedeflediklerini ifade eden Ertürk, Avealıların bu süre içerisinde NBA All-Star maçları, NBA Finalleri ve NBA normal sezon oyunlarına gitme şansıda yakalayacaklarını sözlerine ekledi.

NBA Facebook küresel sayfasının Türkiye’den 590 binden fazla takipçi bulunuyor. NBA Türkiye sayfasındaki takipçilerin sayısı ise 106 bin ve bu sayı bölgesel düzeyde bir rekor.