Mobil 16 NİSAN 2009 / 14:29

Müşteri ve uzman iletişiminde yeni boyut

Avaya perakende sektörüne yönelik, çağrı merkezi ile birleşik iletişim teknolojilerinin müşteri hizmetlerini geliştirmek ve çalışanların verimliliğini arttırma odaklı çözümünü piyasaya sürdü.

Avaya perakende sektörüne yönelik, çağrı merkezi ile birleşik iletişim teknolojilerinin müşteri hizmetlerini geliştirmek ve çalışanların verimliliğini arttırma odaklı çözümünü piyasaya sürdü.



Avaya Video Assist mağazaya gelen müşterilerin video konferans ve işbirliği teknolojilerini kullanarak saha dışındaki uzmanlara ulaşmalarını ve ürünler hakkında teknik desteğe daha hızlı erişmelerine imkan sağlayan IP video tabanlı bir müşteri hizmetleri çözümü. Bu yeni çözüm, müşterilerin bir ürün hakkında mağaza çalışanından daha fazla bilgiye sahip saha dışı ürün uzmanları ile hızlı bağlantı kurmalarına imkan tanıyor.


Uygulamada, müşteriler Video Assist kioskuna gidip, ürünü kamera önüne koyup, 2 yönlü video üzerinden canlı bir müşteri temsilcisi ile iletişim kurabiliyor. Müşteri temsilcisi, müşteriye okuması ve bastırması için kullanıcı talimatı, resim, grafik ve ilgili ürünü bulabileceği yeri gösteren mağaza haritası gönderiyor.