Mobil 13 EYLÜL 2012 / 09:48

Mobilike mobil reklamcılığa hizmet sunmayı sürdürüyor

Mobilike mobil reklamcılığa hizmet sunmayı sürdürüyor

Mobilike, kullanıma sunduğu madPlus sistemiyle medya planlama ajanslarının ve reklam verenlerin, kampanya planlama ve rezervasyon işlemlerine direkt erişimini sağlarken, gerçek zamanlı fiyat teklifleriyle kampanya optimizasyonunu yapıyor. 



Berlin merkezli Madvertise’ın aktif olduğu Almanya, İngiltere, İspanya, Fransa ve İtalya’da kullanıma açılan sistem, Mobilike’ın sistemine hızla entegre ediliyor. Şirket, madvertise teknolojisiyle sunduğu madPlus’ı 1 Ekim 2012’de medya planlama ajanslarının ve reklam verenlerin kullanımına açacak.

MadPlus medya planlama ajanslarının ve markaların bağımsız olarak kampanyalarını, erişim sayısını ve bütçesini planlayabilmelerine olanak sağlıyor. Aynı zamanda coğrafi ve cihaz hedefleme olanaklarını da sunan sistemle birlikte, medya planlama ajansları ve mobil reklam pazarı örneğin “alışveriş yapan anneler”, “seyahat edenler” gibi derin hedefleme olanaklarıyla kampanyalarını tanımladıkları hedef kitleye ulaştırabilecekler. Bu sayede markalar reklam harcamalarından çok daha iyi geri dönüşler elde etme fırsatı yakalama şansı yakalayacaklar.

Konuyla ilgili konuşan Mobilike Kurucu Ortağı Volkan Biçer, madPlus ile medya planlama ajansları veya reklam verenler, kampanyalarının performansını ve mobil reklama yaptıkları yatırımları optimize edilebileceklerini söyledi. Biçer, bu sayede kampanyalarının anlık durumunu, gidişatını ve diğer tüm detayları madPlus üzerinden inceleyebileceklerinin altını çizdi.