Mobil 25 AĞUSTOS 2008 / 17:00

Microsoft’un iş ortakları ikinci kez kampa giriyor

Microsoft Türkiye, ilki Şubat ayında Antalya’da gerçekleştirilen Microsoft Gelişim Atölyesi’nin ikinci kampını İstanbul’da gerçekleştiriyor.

Microsoft Türkiye, ilki Şubat ayında Antalya’da gerçekleştirilen Microsoft Gelişim Atölyesi’nin ikinci kampını İstanbul’da gerçekleştiriyor.


26-28 Ağustos 2008 tarihleri arasında İstanbul Dedeman Oteli’nde gerçekleşecek etkinlik, Microsoft Türkiye Genel Müdürü Çağlayan Arkan’ın konuşmasıyla açılacak. Microsoft Gelişim Atölyesi’nin ikinci kampına 300 Gold ve Certified iş ortağı şirket davet edildi. Microsoft Gelişim Atölyesi karşılıklı bilgi ve deneyim aktarımıyla Microsoft ve iş ortaklarının oluşturduğu ekosistemin ve bilişim sektörünün gelişmesine ve eğitim düzeyinin artmasına katkıda bulunuyor. Microsoft stratejileri, iş öncelikleri ve iş modellerinin aktarılacağı, Microsoft teknolojileriyle ilgili kapsamlı eğitimlerin verileceği, beceri eğitimlerinin yer alacağı kamptaki etkileşim ortamları sayesinde kritik iş konuları da tartışılacak. Üç gün sürecek kampta 90’dan fazla oturum yapılacak. Üç günde üç gündem 3 gün sürecek kampın ilk gününde Microsoft, Haziran 2008’de sona eren geçmiş mali yılını değerlendirerek, yeni mali yılda iş ortaklarıyla birlikte koşacağı ortak hedefleri paylaşacak ve iş yapış modellerini interaktif seanslarla tanıtacak. Bu kapsamda birinci gün, Kurumsal İş Ortakları (LAR), Bağımsız Yazılım Geliştiriciler (ISV), Katma Değerli İş Ortakları (VAR), ve Dynamics İş Ortakları bir araya gelerek başarı öykülerini, iş önceliklerini, ana konularını ve hedeflerini paylaşacak. 2. ve 3. günlerde yeni dönemde en çok ağırlık kazanan teknolojiler üzerinde durularak, teknik detaylarla beslenmiş kapsamlı eğitimler verilecek. Bu doğrultuda, kurumsal çözümlerden, sanallaştırmaya; birleşik iletişimden, iş zekasına; güvenlikten, yazılım + hizmetler (S+S) vizyonuna ve Windows Live hizmetlerine kadar pek çok konuda İş Ortakları bilgilendirilecek. Kamp boyunca yapılacak bütün eğitimlerin ve çalışmaların sonuçları takip edilecek. Microsoft Türkiye özellikle iş hacmi ve müşteri memnuniyeti gibi açılardan sonuçların ölçümlenmesini sağlayacak araştırmalar yürütmekte. Böylece, Microsoft Gelişim Atölyesi’nin Türk bilişim sektörü için yarattığı değer somut olarak ortaya konulabilecek.