Mobil 20 TEMMUZ 2012 / 12:02

KVK tablet pazarına giriyor, hedef: 300 bin tablet

KVK, ViewSonic ile anlaşarak Türkiye’de tablet pazarına girdiğini duyurdu. Böylece dev dağıtıcı hızla büyüyen tablet piyasasında kendine yer bulmaya çalışacak.



KVK’nın ViewSonic ile işbirliğini duyurduğu lansmanda, Amerika’nın en çok satan tabletleri arasında yer alan ‘ViewPad 10e’ modeli ilk kez tanıtıldı. Yapılan açıklamayla, tüketicilere 699 liradan başlayan fiyatlarla ulaşacak olan ViewPad’in bir yılda 300 bin adet satılması hedeflendiği belirtildi.

Mobil iletişim ürünleri satış ve satış sonrası hizmet sektöründe faaliyet gösteren KVK, böylece Türkiye’de tablet pazarına girdiğini duyurdu.

“Ürünümüze güvenimiz tam”

Merkezi Kaliforniya'da bulunan ViewSonic; halen Amerika, Avrupa ve Asya’da 30’dan fazla ülkede yerleşik ofisleriyle faaliyet gösteriyor. Masaüstü monitör, projektör ve dijital çerçeve gibi ürünlerde kalitesini kanıtlayan ViewSonic’in bu uzmanlığını tüketici elektroniğine de aktararak akıllı telefon ve tablet modellerini de ürün gamına eklediğini belirten ViewSonic Türkiye Ülke Müdürü Hasan Koçyiğit, “Viewsonic olarak müşterilerimizin yaşam tarzlarına uygun ürünleri sunmaya devam ediyoruz. Bu çerçevede tablet ailemizinin yeni üyesi ViewPad 10e’yi KVK ile sunmaktan oldukça heyecanlıyız” dedi.

Görsel görüntüleme teknolojisine odaklanan ViewSonic’in, kendini sürekli yenilikçi teknoloji, ürün ve çözümler sunmaya adayan bir şirket olduğunu belirten Koçyiğit; ViewSonic‘in ekran ürünlerine odaklanarak; kalite, güvenilirlik, yenilik ve müşteri hizmeti mükemmeliyeti ilkeleriyle sektörde pek çok ilke imza attığını ifade etti.

“Tabletin ekonomik fiyattan satın alınmasına imkan veriyoruz”

Dünyada tablet penetrasyonunun yüzde 25’ler civarında olduğunu, bu oranın Amerika Birleşik Devletleri ve İngiltere’de yüzde 35’ler seviyesine ulaştığını ifade eden KVK Genel Müdürü Özcan Ermiş, dünyada yapılan tüketici eğilim anket ve araştırmalarının tablet penetrasyonunun da tıpkı cep telefonunda olduğu gibi önümüzdeki 3-4 yıl içinde yüzde 90’lara erişeceğine işaret etti.

Ermiş, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Bu kadar yeni ve inovatif bir alanda, Türkiye’deki halihazır penetrasyon yüzde 0.1’ler seviyesinde. Bu, çok büyük bir potansiyelin varlığını ortaya koyuyor.”

Türkiye’deki tablet penetrasyon oranının dünya örneklerinin çok altında olmasının en önemli nedeninin, çok kaliteli bir android tabletin ekonomik fiyatta bulunmamasının olduğunu belirten Ermiş, “Bugün kaliteli Android tabletler bin 500 ila 2 bin lira arasında fiyatla satılıyor. Bu nedenle de geniş kitlelere ulaşmıyor” dedi.



Hedef 1 yılda 300 bin tablet satmak

“Piyasanın en kaliteli Android tableti iddiasıyla gireceğimiz pazarda bir yıl içinde 300 bin adet tablet satışı gerçekleştirmeyi hedefliyoruz” diyen Özcan Ermiş, Viewsonic ile ortak hedefleri arasında, sadece bireysel pazarın olmadığını hatırlattı. Kurumsal pazarda da Viewsonic’in hem Android hem Windows hem de ikisi bir arada çözümlerini sunacaklarını açıklayan Ermiş, KVK’nın Viewsonic ile Fatih Projesi kapsamında da çalışmalarını sürdürdüğünü söyledi.

KVK’nın Mart 2012’den bu yana Huawei ve ZTE gibi şirketlerin yanı sıra son olarak ViewSonic ile özel işbirliklerine girerek, liderlik misyonuna uygun ürün ve hizmetleri Türk tüketicisiyle tanıştırdığını söyleyen Özcan Ermiş, bu işbirlikleri kapsamında toplam 46 milyon dolarlık yatırım gerçekleştirdiğini ifade etti.

ViewPad 10e Teknik Özellikleri

9.1mm incelik

9.7’’ SuperClear IPS Ekran, 420nits parlaklık

20 GB Depolama (4 GB dahili bellek, 16 GB SDKart hediye), 32GB’a kadar artırılabilir bellek

USB Girişi ve SD kart desteği ve HDMI Çıkışı

Android Ice Cream Sandwich İşletim Sistemi

Alüminyum Metal Alaşımlı Koruyucu Gövde

Adobe Flash Desteği

Viewscene3DTM 3 Boyut, Sezgisel ve Etkileşimli Arayüz

1 Ghz Cortex işlemci

3.5mm kulaklık girişi

5450mAh batarya

1.3 MP kamera

Bluetooth

3G ve Wi-Fi seçenekleri