Mobil 04 MAYIS 2009 / 09:03

Konuşarak kontör yüklemek

Telefondan konuşma tanıma sistemi sayesinde Bank Asya müşterileri, müşteri temsilcisine bağlanmadan, konuşarak cep telefonuna kontör yükleyebilecek.

Telefondan konuşma tanıma sistemi sayesinde Bank Asya müşterileri, müşteri temsilcisine bağlanmadan, konuşarak cep telefonuna kontör yükleyebilecek.



ITD firması tarafından geliştirilerek Bank Asya'nın mevcut sesli yanıt sistemine entegre edilen sanal operatör teknolojisiyle Bank Asya müşterileri, herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmadan, sadece konuşarak günün 24 saati kontör yükleme işlemi gerçekleştirilebiliyor.


Proje hakkında bilgi veren Bank Asya Alternatif Dağıtım Kanalları Operasyon Müdürü İsrafil Aydın, Türkiye'de alanında yapılan ilk uygulama olan ‘Sanal Müşteri Temsilcisi ile Konuşarak Kontör Yükleme' projesi ile Bank Asya'nın müşterilerine yeni bir hizmet kanalı açtığını belirterek "Yakında müşterilerimiz, birçok bankacılık hizmetini, bu kanal sayesinde telefonda beklemeden ve sadece konuşarak alabilecekler." dedi.


Konuşarak kontör yükleme hizmetinden yararlanmak isteyen Bank Asya müşterileri, 444 4 888 Alo Asya'yı arayarak sesli yanıt sisteminde 8 tuşu ile kontör yükleme menüsüne bağlandıktan sonra öncelikle Bank Asya Kredi kartı numarasını söylüyor ve kredi kartı şifresini tuşluyor. Bu işlemin ardından kartın CVV numarasını, kontör yüklemek istediği cep telefonu operatörünün adını, cep telefon numarasını, yüklemek istediği kontör adedini söyleyen müşterinin işlemi onaylamasıyla kontör yükleme işlemi çok kısa sürede tamamlanmış oluyor.