Mobil 28 EKİM 2009 / 12:55

HTC, global reklam kampanyasını ve "Quietly Brilliant"ı tanıttı

HTC, her bir müşterisini ayrı bir odak noktası kabul eden yeni yaklaşımı, YOU (SEN) kampanyası ile tüketiciye ulaşmayı hedefliyor.

HTC, her bir müşterisini ayrı bir odak noktası kabul eden yeni yaklaşımı, YOU (SEN) kampanyası ile tüketiciye ulaşmayı hedefliyor.


HTC, yeni marka konumlandırması "Quietly Brilliant"'ın üzerine kurduğu global reklam kampanyası YOU'yu (SEN) bugün tanıttı. HTC'nin ilk global reklam kampanyası olan YOU, önümüzdeki haftalarda "Telefon almaya ihtiyacın yok. Senin aklını başından alacak bir telefona ihtiyacın var" sloganı ile 20 ülkede aynı anda başlıyor. HTC bu slogan ile tüketicilerin ihtiyaç ve yaşam tarzlarına en uygun ürünler geliştirme konusundaki bağlılığını vurguluyor.

HTC Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı John Wang, kampanyayı "Quietly Brilliant" kampanyası mütevazı bir şekilde iyi işler başarıyor. Bunu yaparken de hayattaki en iyi şeylerin açıklanamayacağı sadece yaşanabileceği inancıyla hareket ediyor. YOU kampanyası, "Quietly Brilliant" sloganının somutlaşmış hali. Ayrıca HTC'nin şirket ve iş ortağı ve özelliğini öne çıkarıyor." sözleriyle tanımladı.

HTC'nin tasarımdaki deneyimi, tüm kampanya boyunca HTC akıllı telefonlarının işlevselliğini vurgulayacak olan reklamlarla yansıtılacak.