Mobil 04 EKİM 2009 / 07:03

Her ay dünyayı 3 kere dolaşıyorlar

Türkiye'ye getirdiği "Güven Sözleşmesi" kavramı ile bir ilke imza atan DARTY, satış öncesinde olduğu gibi satış sonrasında da müşterilerinin yanında olmayı bir gelenek haline getiriyor.

Türkiye'ye getirdiği "Güven Sözleşmesi" kavramı ile bir ilke imza atan DARTY, satış öncesinde olduğu gibi satış sonrasında da müşterilerinin yanında olmayı bir gelenek haline getiriyor.


28 araçlık bir servis filosuna sahip DARTY, bu filo sayesinde satış sonrası ücretsiz eve teslim, anında montaj ve kullanıcı eğitimi, arıza sonrası ürünü kapıdan teslim alma ve lojistik gibi hizmetleri sorunsuz bir şekilde yerine getiriyor.

Satış sonrası hizmetlerle ilgili bilgi veren DARTY Türkiye mağazalarının CEO'su Nedim Esgin, "Bugün elektronik perakende sektörüne baktığımız zaman kendi araç filosuyla müşterinin ayağına giden başka bir firma bulunmuyor. Güven Sözleşmesi'nde olduğu gibi bu hizmet de sadece DARTY'de yer alıyor. Araçlarımız her gün İstanbul, Ankara, İzmir ve İzmit'te 7 gün sabah 10'dan akşam 24'e kadar yüzlerce eve hizmet götürüyor. Yaptığımız hesaplamalara göre araçlarımız ayda 100 bin kilometreyi aşan bir yol yapıyor, başka bir ifadeyle her ay dünyayı üç kez dolaşıyorlar" dedi.