Mobil 16 EYLÜL 2008 / 10:23

Çağrı Merkezi sektörü buluşması başladı

İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı dördüncü kez gerçekleşiyor. Etkinliğin ana teması “Çağrı Merkezi’nin Yeniden Tanımlanması”.

İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı dördüncü kez gerçekleşiyor. Etkinliğin ana teması “Çağrı Merkezi’nin Yeniden Tanımlanması”.


IV. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde bugün kapılarını açtı. Ana teması “Çağrı Merkezi’nin Yeniden Tanımlanması” olan etkinlik iki gün sürecek. Çağrı merkezi sektörünü uzman isimlerle buluşturan Çağrı Merkezi Günleri’nin açılış konuşmasını iş dönüşümleri yöneticisi ve danışmanı olan Mary Murcott gerçekleştirdi. Murcott, 2015’in çağrı merkezini yapılandırılması konusunu ele aldı. Çağrı merkezlerinin işlem gerçekleştirilen yerler olmaktan öte müşteriyle iletişime geçilen ve ilişiki kurulan yer olduğunu hatırlatan Murcott, bu merkezlerin müşteri memnuniyetindeki yerine değindi.



Çağrı merkezi teknolojilerine değinen Murcott, bu tarafta çok büyük bir değişimin söz konusu olmadığını belirtti. Temelde teknoloji tarafında çok büyük değişimlerin söz konusu olmadığını kaydetti. Çağrı merkezi yapılanmasında kritik noktanın teknolojiden öte doğru disiplinle hareket etmek olduğunu ifade eden Murcott, insan kaynağına dikkat çekerek; “Doğru insan kaynağının, doğru noktada konumlandırılması başarıyı beraberinde getirir” dedi. Teknoloji yatırımının geri dönüşümünün önemine işaret etti. 



Murcott, çağrı merkezlerinin çağrıları yanıtlamaktan, çoklu medya bağlantılarını yanıtlamaya doğru bir gelişme gösterdiğinin altını çizdi. Çağrı merkezine değer katmanın sürdürülebilir gelir, bağlılık ve rekabet anlayışından geçtiğini vurguladı.



 



 



 


 Uluslararası isimler


Etkinlik bu yıl sınırlarını genişleterek Amerika’daki çağrı merkezi uygulamaları, sektördeki yeni gelişmeler ve bunların Türkiye’yle bütünleşmesini ele alıyor. Etkinlik kapsamında katılımcılarla buluşacak diğer bazı isimler; Chicago merkezli FurstPerson Inc. şirketinin kurucusu ve Ceo’su olan Jeff Furst, Avaya Teknoloji ve Danışma grubunun EMEA Bölge Direktörü olan Mark Schmidt, BCE Elix Yönetim Danışmanlığı Uygulamaları Direktörü Erika Van Noort, CM Insight Kurucusu ve Genel Müdürü Mike Havard, İrlanda merkezli ESB Ulusal Çağrı Merkezi Yöneticisi Denis Cambridge, The Service Level Group Genel Müdürü Tim Montgomery, Prime Therapeutics Başkan Yardımcısı Carol Trimmer ve Genesys Türkiye Ülke Müdürü Sean Straus olarak sıralanıyor.


Konferans ile eşzamanlı olarak gerçekleşen Çağrı Merkezi Fuarı sektör kuruluşlarının müşterileriyle buluşmasına olanak tanıyor. İkinci günün sonunda düzenlenen III. Çağrı Merkezi Ödül Töreni’nde çağrı merkezi sektörünün en iyileri açıklanacak.