Mobil 28 EKİM 2009 / 06:33

Çağrı merkezi sektörü 5. kez fuardaydı

Çağrı merkezi sektörünün tanıtımı, gelişimi ve sektör içi iletişimin artırılması amacıyla IMI Conferences tarafından düzenlenen “Çağrı Merkezi Günleri”nin 5’incisi, 26–27 Ekim’de Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşti.

Çağrı merkezi sektörünün tanıtımı, gelişimi ve sektör içi iletişimin artırılması amacıyla IMI Conferences tarafından düzenlenen “Çağrı Merkezi Günleri”nin 5’incisi, 26–27 Ekim’de Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşti.


5. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda her biri kendi alanında uzman konuşmacılar, teknoloji, insan kaynakları ve strateji ana başlıklarında yapılan farklı oturumlarda, müşteri odaklı çağrı merkezi uygulamalarına yönelik dünyadaki son trendleri ve başarı öykülerini katılımcılarla paylaştı. Global Bilgi’nin ana sponsorluğunda gerçekleşen ve ana teması “CRM Uygulamaları” olan konferans kapsamında, çağrı merkezinde yaratılacak eğitim kültürüyle çalışanların iletişim kusursuzluğunun nasıl ortaya çıkarılacağı, kendi kendine hizmetin devreye sokulması, organizasyonu müşterinin bakış açısından görme ve dünyadaki son gelişmeler gibi konu başlıklarına değinildi.

Fuarda, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen çağrı merkezi ve tedarikçi şirketlerinden oluşan 50’ye yakın katılımcı standlarıyla yer aldı. Halka açık olan fuar, bin 500’ün üzerinde ziyaretçiyi ağırladı.