Mobil 01 MART 2012 / 12:20

Archos, Türkiye satış kanalını genişletiyor

Aralık 2011’de Archos’un üç farklı modeliyle Türkiye pazarına giren ve Darty mağazalarıyla anlaşma yapan Lidya Grup, Archos satış kanalına Mart 2012 itibariyle Bimeks mağazalarını da ekledi. 



Archos’un 2011 yılında küresel ölçekte elde ettiği yüzde 106’lık büyümeye dikkat çeken Lidya Grup Genel Müdürü Bekir Öz, “Avrupa’da 400 Euro’ya kadar olan ürün segmentinde yüzde 24 pazar payına sahip olan Archos, satış adetlerinde 5.2 inç ekrandan büyük ürünler sınıfında Apple’dan sonra 2. sıraya yerleşti. Bu rakamlar, Archos’un sektörde önemli oyun kurucularından biri olduğunun en somut göstergesidir. Türkiye de bu sektörün en önemli pazarlarından biridir” dedi.

Öz, tablet PC konusunun Türkiye için yeni bir kavram olduğuna dikkat çekerek “Türk tüketicisinin daha fazla ve daha ekonomik çözüme ihtiyacı var. Türkiye olarak tablet PC’lere ısınma dönemindeyiz. Genişleyen satış kanalımız, tüketiciye fayda olarak dönecektir” dedi.

Farklı ihtiyaç ve gelir segmentine uygun ürünleriyle dikkat çeken Archos, Türkiye’de pazarına sunduğu model sayısını 5’e çıkarırken, Türkiye satış kanalına Darty mağazalarından sonra Bimeks’i de dahil etti.

Bimeks’in öncelikli olarak İstanbul, Ankara ve Bursa mağazalarında satışına başlanan Archos ürünleri, 500 ila 1.100 TL arasında değişen farklı fiyat seçenekleri sunuyor.