Mobil 17 KASIM 2009 / 07:50

Apple'ın "önemli mağaza" stratejisi

Apple'ın 40-50 yeni mağazasının yarısından fazlası 2010'da Amerika'nın dışında olacak.

Apple'ın 40-50 yeni mağazasının yarısından fazlası 2010'da Amerika'nın dışında olacak.


Apple Perşembe günü, gelecek yıl 40-50 yeni perakende satış mağazası açmayı umduğunu söyledi. Bununla birlikte büyük şehirlerdeki büyük mağazalara daha fazla odaklanacağını belirtti.

Apple Satış Başkan Yardımcısı Ron Johnson, New York, Upper West Side ve Paris'te açılan mağazaları "önemli mağaza" olarak açtıklarını belirtti. Mağazalar göz alıcı mimarisi ile dikkat çekerken, trafiğin yoğun olduğu yerlerde açıldı.

Apple perakende mağazaları, benzer tüketici elektroniği mağazaları içinde en başarılı olanı ve bu mağazalar şirketin markalaşma stratejisinin anahtar bir parçası olmaya devam ediyor. Personelin ürün bağlantılı sorulara yardımcı olabildiği Genius Bar gibi hizmetler, müşterileri ilk satın alımdan sonra bile geri gelmeye teşvik ediyor.

Yeni mağazalar, hem önem hem de standart açısından, daha büyük Genius Bar'ları karşılamak için daha geniş olacak. Apple'ın 40-50 yeni mağazasının yarısından fazlası 2010'da Amerika'nın dışında olacak; İngiltere, Kanada, Avustralya, İtalya, İsviçre, Almanya, Fransa ve Çin, mağazaların açılacağı yerlerden bazısı.

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun