Mobil 16 AĞUSTOS 2012 / 11:13

Acil durum bilgileri anında cebinize gelsin

Vodafone Türkiye'nin verrdiği bilgilere göre, şirketin aboneleri çözümleriyle  deprem, yangın, sel, kaybolma gibi acil durumlarda yetkililere ulaşmak ve konum bilgisini kolaylıkla iletebiliyor.



Vodafone Türkiye; “Neredeyim” ve “Akut Mobil Uygulaması & SMS Bilgilendirme Servisi” gibi mobil iletişim teknolojilerinin acil durumlar ve doğal afetlerde abonelerine yardımcı olmaya çalışıyor.

Şirketten yapılan açıklamada, "Türkiye Vodafone Vakfı’nın mobil teknolojiler aracılığıyla topluma fayda sağlama hedefinin doğal bir uzantısı olan Akut Mobil Uygulaması & SMS ile Bilgilendirme Servisi sayesinde, deprem, yangın, sel, kaybolma gibi acil durumlarda telaş içinde ulaşılamayan tüm bilgilere, Akut gibi güvenilir bir kurum aracılığıyla, tek bir SMS ya da akıllı cihazlara indirilecek uygulamalar üzerinden kolaylıkla erişmek mümkün" denildi.

Vodafone abonelerinin, acil durumlarda yapılması gerekenler hakkında bilgi almak için AKUTACIL yazıp 1025’e göndermeleri yeterli oluyor. Akıllı telefonlar için uygulamalar Apple App Store ve Google Play Store’dan da ücretsiz olarak indirilebiliyor. Uygulamayı indirmek için uygulama mağazalarında "AKUT" diye arama yapılması gerekiyor.

Tek bir SMS ile nerede olduğunuzu öğrenin

Vodafone aboneleri, bulundukları konumunu tarif edemedikleri acil durumlarda, “Neredeyim Ben” hizmetini kullanarak, hızlı ve pratik bir şekilde konum bilgilerini öğrenebiliyor, anında yakınlarına bildirebiliyorlar. Hizmetten yararlanmak için, 7777'ye "NEREDEYİM" yazıp göndermek yeterli oluyor. Ayrıca *3636# USSD menüsü üzerinden de bu hizmet kullanılabiliyor.

Ambulans ve emniyet güçlerine acil durum bilgisi gidiyor

Vodafone aboneleri 81 ilde cep telefonlarından 112, 155 ya da 156’yı aradıklarında konum bilgileri mevcut veritabanına kaydediliyor ve ilgili birimler tarafından konum tespiti yapılarak en yakındaki ambulans ve emniyet güçleri bulundukları noktalara yönlendiriliyor.

Bilgi güvenliği ISO 27001 güvencesi altında

Her zaman için kayıtsız şartsız müşteri memnuniyetini esas alan Vodafone Türkiye, veri güvenliği sistemleri ve süreçlerinin kalitesini uluslararası ISO/IEC 27001 standardı ile belgeleyerek, müşterilerinin kişisel ve kurumsal bilgilerinin gizliliğini garanti altına alıyor.

Yapısal olarak en üst seviyede gerçekleştirdiği iş sürekliliğini Türkiye telekomünikasyon ve teknoloji sektörünün ilk İş Sürekliliği Yönetim Sertifikası’nı alarak tescilleyen Vodafone Türkiye; abonelerinin ihtiyaç duyduğu her türlü acil durumda hastane, kamu kurumları ve sivil toplum örgütleri ile anında iletişim sağlayarak hizmet garantisi veriyor.

Hasan Süel: “Abonelerimize ihtiyaç duydukları her türlü bilgiye sürekli erişme imkânı sağlıyoruz”

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Vodafone Türkiye olarak temel hedeflerinin Türkiye’yi kesintisiz iletişim çağına taşımak olduğunu ve bunu sadece gündelik hayatın doğal akışı dahilinde değil, her türlü acil durum ve felaket senaryosunda da uygulanabilir bir vizyon olarak gördüklerini belirtti.



Süel, şöyle konuştu: “Akut Mobil Uygulaması & SMS ile Bilgilendirme Servisi, Neredeyim gibi hizmetlerle de, olası her türlü felaket senaryosunda abonelerimizin ihtiyaç duydukları bilgilerin anında ve kesintisiz erişilebilirliğini garanti altına alıyor, güvende hissetmelerini sağlıyoruz. Bununla birlikte, insanlığın karşı karşıya olduğu sorunların çözümü adına sunabileceği çok önemli katkılar bulunan mobil iletişim teknolojileri ile toplum yaşantısına nasıl fayda sağlayabileceğimizin, müdahale edilmesi en zor durumlarda toplum hayatını nasıl kolaylaştırabileceğimizin bir örneğini sunuyoruz. Başka bir deyişle mobil hizmetleri insanlığın iyiliği için sunmaya çalışıyoruz.”