Mobil 30 TEMMUZ 2015 / 15:19

Acentelerin mobil ortama geçişleri kolaylaşıyor

Groupama Sigorta ve IBS BİLİŞİM işbirliği ile hayata geçirilen "Mobil Site Platformu" acentelerin web sitelerini kolayca mobil ortama taşıyabilmelerini sağlıyor.



Kullanımı oldukça kolay olan ve acentelerin mobil web siteleri üzerinden mobil kullanıcılara kolayca ulaşabilmelerini sağlayan Teknobadi Mobil Site servisi 30 dakika gibi kısa bir süre içerisinde mobil sitenin kurulmasını ve hayata geçirilmesini sağlıyor. Bir yıl boyunca dünyadaki diğer mobil web sitesi oluşturma araçları ve Türkiye’deki eğilimleri de araştırarak farklı neler yapılabileceği konusunda çalışmalar yaptıklarını belirten IBS Bilişim Kurucu Ortağı Can Akkaya, böyle bir çözüm geliştirmelerinin en önemli nedeninin Türkiye’de mobil cihaz kullanımının hızla artması olduğunu sözlerine ekledi. Akkaya ayrıca Türkiye’de mobil cihazlarla internete bağlanma oranının geçtiğimiz yıla göre yüzde 45 arttığını ifade etti.

Groupama Acenteleri'nden büyük ilgi;

Yapılan araştırmalara göre mobil telefon kullanıcılarının yüzde 80’inin mobil uygulama yüklemek yerine mobil web sitesi kullanmayı tercih ettiklerini ve bu yüzden mobil web site çözümüne yönelik çalışmalar yapıldığını belirten Groupama Sigorta Pazarlama Müdürü Nilay Gür, bu çözümün daha da yaygınlaşması için IBS BİLİŞİM ile birlikte özel bir projeyi hayata geçirdiklerini aktardı.

Konuyu değerlendiren Nilay Gür, “Groupama olarak, önce Teknobadi ile kendi kurumsal web sitemizi mobile taşıdık şimdi ise “Acente Mobil WebSitesi” projemiz ile acentelerimizi mobil dünyaya yakınlaştırıyoruz. Bugüne kadar acentelerin büyük ilgisi ile karşılaştık. Acentelerimize mobil kanalın önemini vurguluyoruz, bu sayede daha çok müşteri mobil aramalarda Groupama acentelerinin sayfasını tercih ediyor. İçerik ve fonksiyonel kullanım olarak da acentelerimize yenilikçi ve modern bir tasarım sağladık. Mobil Site Platformu bu acentelerin işlerini kolaylaştırıyor ve daha kurumsal ve güvenilir bir şirket algısı elde etmelerini sağlıyor” dedi.

Google’ın yaptığı son açıklama ile Google algoritmaları web sitesinin yalnızca akıllı telefonlara uyumlu olup olmadığını göstermekle kalmıyor, eğer web sitesi mobil uyumluysa arama sonuçları da olumlu şekilde etkileniyor, daha yüksek sonuçlar elde ediliyor. Bu dijital yaklaşımı sigorta sektörüne taşıyan Teknobadi ve Groupama Sigorta, projenin şu ana kadar gerçekleşen geri dönüşlerinden son derece memnun olarak yola devam ediyor.