24 KASIM 2009 / 08:18

Microsoft Dynamics CRM'i neden seçersiniz?

Microsoft Dynamics CRM iş akışı otomasyonu ve çözümlemeleri, satış, pazarlama ve hizmet personelinizin, bilgileri kolayca paylaşmalarını ve sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlayacak görevleri yönlendirmelerini sağlar.

Microsoft Dynamics CRM iş akışı otomasyonu ve çözümlemeleri, satış, pazarlama ve hizmet personelinizin, bilgileri kolayca paylaşmalarını ve sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlayacak görevleri yönlendirmelerini sağlar.


Başkalarının kazanmalarına nasıl yardımcı oldu?

Microsoft Dynamics CRM, pek çok şirketin en değerli varlıkları niteliğindeki sadık ve memnun müşterilerini koruma ve elde tutma biçimlerini baştan aşağı değiştirdi. Küresel şirketlerden küçük işletmelere kadar, her tür şirket Microsoft Office Outlook uygulamasının içinde çalışan CRM çözümünün sunduğu bu tanıdık ve esnek işlevsellikten faydalandı ve bunun getirisini de çok kısa zamanda gördü.

Neden Microsoft Dynamics CRM?

Konu, Müşteri İlişkileri Yönetimi (Customer Relationship Management - CRM) olunca kilit unsur hiç şüphesiz iletişimdir. İdeal CRM çözümü, çalışanlarınızın müşterilerle iletişim kurma ve birbirleri ile işbirliği içinde çalışma biçimini kolaylaştırmalıdır. Çalışanlar, araçları ne kadar rahatlıkla kullanırlarsa işlerinde de o kadar etkili olurlar. Daha önceden bildiğiniz bir görünüme ve kullanım biçimine sahip bir çözümden daha rahat ne olabilir ki?

Microsoft Dynamics CRM iş akışı otomasyonu ve çözümlemeleri, satış, pazarlama ve hizmet personelinizin, bilgileri kolayca paylaşmalarını ve sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlayacak görevleri yönlendirmelerini sağlar.

SatışSatış sorumlularınızın daha etkin ve sonuca odaklı ilişkiler kurmalarına yardımcı olmak için onlara, müşteri işlemleri, satış fırsatları ve satın alma davranışlarına yönelik 360 derecelik bir görünüm sunabilirsiniz.

PazarlamaAlıcı eğilimlerini, davranışlarını ve teklifleri analiz ederek, pazarlama ekiplerinizin gerçek zamanlı sonuçları takip etmelerini ve en iyi Yatırım Getirisini (Return-on-Investment - ROI) elde etmelerini sağlayan daha etkili pazarlama kampanyaları planlayabilir, uygulayabilir ve ölçümler yapabilirsiniz.

HizmetHizmet personelinizin, yanıtları ve kapsamlı bilgileri müşterilerinizle kolayca paylaşmalarını sağlayarak, tümleşik etkileşim ve bilgi yönetimi sayesinde yüksek değere sahip Müşteri Hizmetleri sunabilirsiniz.

Nasıl sahip olabilirim?

Microsoft Dynamics CRM, size müşteri ilişkilerinizi yönetme biçiminizi seçme gücü verir. İstek üzerine veya şirket bünyesinde sağlanan çözümlerin avantajlarını karşılaştırın ve kendi iş akışınıza en uygun olan yapıyı seçin. En iyi yanı da yanlış cevap olmamasıdır. Yerinde ve çevrimiçi çözümler, maksimum esneklik için istediğiniz zaman tamamen tümleştirilebilir.

İstek üzerine CRM• Güvenli ve güvenilir çevrimiçi barındırma • İstek üzerine dünya çapında erişim • Microsoft veya Microsoft onaylı satıcı desteği

Şirket bünyesinde CRM• CRM'inizin tamamen şirket bünyesinde kontrol edilmesi• İhtiyaç üzerine yazılımlı tamamen özelleştirebilme• İstek üzerine CRM ile tümleştirilebilir

 

 

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun