25 EKİM 2011 / 11:19

Microsoft Dynamics CRM 2011 ile yatırımlarda yüzde 243’lük geri dönüş

Microsoft’un müşteri ilişkileri yönetimi çözümü Microsoft Dynamics CRM 2011, kurumlara ölçülebilir tasarruf ve verimlilik artışı sağlıyor.



 

Microsoft’un ünlü danışmanlık şirketi Forrester Consulting’e yaptırdığı ve teknolojik yatırımlarla ilişkili olarak müşteri görüşlerinin toplandığı “Microsoft Dynamics CRM 2011’in Toplam Ekonomik Etkisi,” adlı araştırmanın sonuçları yayınlandı.

Araştırmaya göre, iki bin çalışanı olan ve karma hizmetler sunan bir şirkette 50 kullanıcılı Microsoft Dynamics CRM 2011 yatırımı yapıldığında, 4.1 aylık geri ödemelerle üç yıl içinde yatırımın geri dönüşü yüzde 243 olarak gerçekleşiyor.

Microsoft Dynamics CRM 2011, satış, hizmet ve pazarlama alanında çalışanların daha üretken olması ve şirketlerin teknolojik yatırımlarından en fazla değeri elde etmesi için tasarlandığına dikkat çeken Microsoft Türkiye Dynamics Satış Direktörü Arzu Türker Yılmaz, “Bu araştırmanın, Microsoft Dynamics CRM’in insanların ve işletmelerin daha başarılı olması için gerçek bir değer sunduğunu açık bir şekilde gösterdiğine inanıyoruz. Türkiye’de de birçok kuruluş Microsoft’un CRM alanında çözüm sağladığı bu faydalardan sonuna kadar yararlanabiliyor. Pegasus, Öztürkler Yem ve ACP Sigorta’da olduğu gibi bu alanda Türkiye’de de başarılı örneklere imza atmış olmak bize gurur veriyor” dedi.

Forrester aynı zamanda, Microsoft Dynamics CRM 2011’in kullanımıyla kişisel üretkenlik ve süreç üretkenliği alanlarında elde edilen ölçülebilir faydalarından bazılarını şöyle sıralıyor:

  • Bulut, kurum içi ve iş ortağı tarafından barındırılan birden fazla dağıtım modeli seçeneği,

  • Kullanım kolaylığı ve Microsoft Outlook ile entegre çalışması sayesinde satış üretkenliğinde yüzde 5 artış,

  • Satış maliyetini düşüren daha kolay süreç ve operasyonlar sayesinde öneri süreci üzerinde teknik yardımcıların harcadığı zamanda yüzde 10 azalma,

  • Satışa dönüştürme döngüsünde yüzde 50 hızlanma ve sistemler, bağlantılar, süreçler ve mekânlar arasında daha iyi işbirliğine bağlı olarak gelirde artış,

  • Daha gerçek zamanlı bilgi ve daha iyi analizlere dayanan daha iyi kampanyalar sayesinde pazarlama maliyetlerinde 200 bin dolardan daha fazla tasarruf,

  • Daha iyi raporlama araçları, veri birleştirme, raporlama otomasyonu ve zengin pano yetenekleri sayesinde ayda 16 adam/saat üretkenlik tasarrufu.


Microsoft Dynamics CRM hakkında daha fazla bilgi ve ücretsiz 30 günlük deneme sürümü http://crm.dynamics.com adresinden elde edilebilir.