10 ARALIK 2012 / 16:07

Microsoft Dynamics 2012 Zirvesi 18 Aralık’ta İstanbul’da

Microsoft Dynamics 2012 Zirvesi 18 Aralık’ta İstanbul'da

[Microsoft Dynamics] Kurumsal kaynak planlamasıyla ilgili tüm detayların ele alınacağı toplantı Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen’in ev sahipliğinde Swiss Otel’de gerçekleştirilecek.



Finans, Tedarik Zinciri, Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi süreçlerinizi yönetmek için en yeni teknolojileri kullanan Microsoft Dynamics ürün ailesi, 18 Aralık 2012 Salı günü İstanbul Swiss Otel’de yeni sürümlerini tanıtıyor.

Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen’in ev sahipliğinde gerçekleştirilecek etkinliğin konuşmacıları arasında Microsoft Dynamics ERP Direktörü Chandru Shakar, Microsoft Dynamics CRM Direktörü David Brown ve Doğada Tek Başına Program Yapımcısı ve Hayatta Kalma Uzmanı Serdar Kılıç yer alıyor.

Tüm gün sürecek etkinliğin öğleden sonra gerçekleştirilecek bölümünde birçok şirket, ERP sistemlerinin kendi içlerindeki işleyişiyle ilgili örnekleri paralel oturumlarda aktaracak. Üretim, perakende, finans, hizmet ve kamu sektörlerine özel paralel oturumlarda farklı sektörlerdeki şirketlerin gereksinimlerini nasıl çözüme kavuşturduklarını aktaracak.
Microsoft Dynamics 2012 Zirvesi
18 Aralık 2012

Swissotel The Bosphorus, İstanbul

Detaylı Bilgi ve Ücretsiz Kayıt İçin Tıklayın

Microsoft Kurumsal İş Çözümleri Grubu Yöneticisi Arzu Türker Yılmaz’ın zirve davetini aşağıdaki videoda bulabilirsiniz.

[youtube width="625" height="384"]http://www.youtube.com/watch?v=h606Gr8OzEk[/youtube]

Detaylar ve etkinliğe kayıt için www.microsoftdynamicszirve.com adresini kullanabilirsiniz.

Etkinliğin programı şu şekilde:






































Microsoft Dynamics Zirvesi 2012 18 Aralık 2012, Salı



 



Açılış Konuşması



09:30 - 09:45



Tamer Özmen, Microsoft Türkiye Genel Müdürü



09:45- 10:30



Güç ve Esneklik Aynı Zamanda Kolay ve Hızlı Elde Edilebilir Mi?
Chandru Shakar, Microsoft Dynamics ERP Direktörü



10:30 - 11:00



Pazarlama, Satış ve Müşteri Hizmetleri Yönetiminde Devrim
David Brown, Microsoft Dynamics CRM Direktörü



11:00-11:15



Ara



11:15 - 12:15



Her Koşulda Güçlü, Esnek ve Üstün Olmak
Serdar Kılıç, Doğada Tek Başına Program Yapımcısı ve Hayatta Kalma Uzmanı



12:15-13:30



Yemek Arası










































































































Üretim-Otomotiv



Perakende



Hizmet



Finans-Telekom



 



13:30 14:00



Albayrak Holding



Eroğlu Holding



Dünya Göz Hastanesi



Veripark



Çok Şirketli Holding Yapılarında Kurumsal Bilgi Sistemleri



Tüm perakende süreçleri için tek platform Microsoft Dynamics AX : Colin's



Sağlık Sektörünün Dinamizmini Microsoft Dynamics AX ile Yönetmek



Finans Sektöründe Alternatif Kanalların Yönetimi



14:10 14:30



Elvin Tekstil



Intelligent  Systems



Itineris



Türk Hava Yolları



Tekstil Sektörünün Zorlu Süreçlerini Kolaylıkla Yönetin



Bulutta Microsoft Dynamics- İşletme Yazılımlarının Geleceği Burada



Enerji Sektöründe Operasyonel Verimliliğinizi Artırırken, Mevzuat ve Pazar Değişikliklerine Hızlı Uyum Sağlayın



Kurumsal Sadakat ve Kurumsal Satış Süreci



14:40 15:00



Nissan



Karaca Züccaciye



Pargesoft



Vodafone-Dflora



ERP tabanlı Müşteri Odaklı Bayi Yönetim Sistemi



Bin satış noktasını ve onbinlerce ürünü merkezden yönetebilmek



Microsoft Dynamics NAV ve Sektörel Şablonları  ile Hızlı ve Etkin Muhasebe Hizmetleri



Farklı Sistemleri Birleştiren En Etkin Ürün: Microsoft Dynamics CRM Teknik Altyapısı ve Size Sunduğu Araçlar



15:00 15:20



Sunar Mısır



Burger King-TAB GIDA



Toyota



Turkcell



Hızlı Büyürken Sisteminizi Sorunsuz Yenilemek : Bir Başarı Hikayesi



Tarladan Restorana, Restorandan Çağrı Merkezine Kadar  Microsoft  Dynamics



Satış Ekiplerinize Hızlı Veri Girişi ve Hızlı Satış için Microsoft Dynamics CRM ile destek olun



Sosyalleşmenin Kurum İçi Verimliliğe ve Süreçlere Katkısı



15:30 15:50



ETİ Aliminyum



Collezione



Borusan Oto



Vestel



Dökümhane Üretim Yönetimi



Hızlı Perakende Süreçlerinde Microsoft Dynamics AX



Sosyal CRM





16:00 16:20



Borusan Mannessman



1V1Y



Arkas Otomotiv



Renault Trucks / Adecco



Karmaşık Üretim Ortamlarında Herkesi Tek Bir Sistem İçinde Tutabilmek: Esneklik ve Kontrol



Elektronik Ticarette Karlılık ve Müşteri Memnuniyetini Sağlamanın Yolu Microsoft Dynamics NAV'dan Geçiyor



Otomotivde çoklu marka satış süreçleri



Uluslararası Firmalar için Hem Merkez Standartlarına Hem Yerel Pazara Hızlı Uyum ve Etkin Yönetim



16:30 16:50



Pulver



CRM Akademi



CS Enerji



Medical Park-AGC



Yıllar İçinde Yaşanan Hızlı Büyüme ve Yurt Dışına Açılıma Tam Uyum : Microsoft Dynamics AX



Perakende Sektöründe CRM



Enerji Dağıtım ve Güvenlik Sistemleri Satış Otomasyonu



Sağlık Sektöründe CRM



http://www.youtube.com/watch?v=h606Gr8OzEk