Kurumsal Hizmetler 19 ARALIK 2013 / 11:22

Medyada KEP dönemi

KEP hesabı olmayan medya kuruluşları tebligat alamayacak.

RTÜK’ün yeni uygulaması, son zamanlarda pek çok kurumun dahil olduğu e-Dönüşüm sürecine medya kurumlarını da dahil ediyor. Artık tüm medya hizmet sağlayıcı kuruluşlara Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hesapları edinme zorunluluğu getiriliyor.

Belediye bireylere bildirimleri KEP ile yaparken, belediyeden takip edilen konulardaki başvurular, belge gönderimleri gibi işlemler de KEP ile yapılabilecek. Ticari hayatta çok etkin olan kurumsal organizasyonlar da (mali müşavir odaları, ticaret odaları, vb.) KEP kullanmaya başladı. Bu kurumlar, üyeleri ile gerçekleştirdiği yazışmaları KEP ile yapmak üzere ya onlardan adreslerini almalarını istedi veya TÜRKKEP’in yaptığı kampanyalardan faydalanarak özel koşullarla üyelerinin KEP adresi almasına yardımcı oldu.

TÜRKKEP, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu’nun (RTÜK), tüm medya hizmet sağlayıcı kuruluşların Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi alarak 19 Ocak 2014 tarihine kadar bu adreslerini RTÜK Üst Kurulu’na bildirmesine ilişkin yayınladığı duyuru ile medya kurumlarına verdiği hizmetleri hızlandırdı. RTÜK gibi birçok kurum, tebligatlarını KEP ile yapmaya hazırlanıyor. KEP adresi edinmenin zorunluluğu dolayısıyla, gerekli işlemleri gerçekleştirmeyen kurumlar yakın bir gelecekte tebligat alamayacak, dolayısıyla bunun tüm sorumluluğuyla karşı karşıya kalacak. Hem kullanımının kolaylığı hem de ekonomikliği ve hızı dolayısıyla büyük avantajlar getiren KEP uygulaması, kurumların tüm süreçlerine düzen ve tasarruf getiriyor.
ETİKETLER : kep